![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer dan de helft van de werklozen zijn vreemdelingen of hebben een vreemdelingenachtergrond. Te veel onder hen hebben niet de minste opleiding in wat dan ook en/of kennen amper de taal en daar iets aan veranderen is een titanenwerk. Dan zijn er nog al diegenen die daar geen interesse en moeite willen in stoppen. Zolang wij brave burgers verplicht worden via onze belastingen om voor die ganse rotzooi op te draaien gebeurt er niets! En dat probleempje blijft groeien zoals een kankergezwel... Laatst gewijzigd door andev : 1 augustus 2018 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Persoonlijk blijf ik dat toch liever zelf doen mijn poepeke afkuisen.
U denkt, waarom Universalia, is daar een geldige reden voor? Euh ja, ik heb smetvrees. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 augustus 2018 om 19:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Vooral dan de mannen die stellen dat Vrouwen hun bezit is >>> Géén scholing, géén werk en uit verveling dan maar de hulpdiensten aanvallen, drugs verkopen en ….er corrupte “hobby’s” op na houden liefst in bende stijl.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 1 augustus 2018 om 20:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() witmans weet nu voor wie hij werkt
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Het zou nog interessanter zijn als je die werkloze allochtonen per land van herkomst zou bekijken.
Ik ben zelf al bijna 13 jaar getrouwd met een Chinese vrouw. Zij heeft eerst zeer intensief Nederlands geleerd via het CVO en heeft onmiddellijk een job gezocht. Ondertussen is ze al zo'n 12 jaar onafgebroken aan het werk. In haar vriendenkring van Chinezen die hier getrouwd zijn zie ik steeds hetzelfde patroon, bijna allemaal hebben ze een job. Het allochtoon zijn heeft er weinig mee te maken, het is de ingesteldheid van bepaalde allochtonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze wetenschap moet hij dan ook bekopen met leuke koosnaampjes zoals racist, fascist...
![]() Laatst gewijzigd door Bob : 2 augustus 2018 om 11:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw vrouw is dan naar alle waarschijnlijkheid ook niet de persoon die alles eens naar eigen hand wilde gaan zetten zoals een bepaalde groep allochtonen wel proberen te doen. Er zijn veel allochtonen die godsdiensten en hun eigen regeltjes aan anderen willen komen opdringen en dat lijkt mij niet het beste plan. Misschien zijn er wel mensen die daar anders over denken?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Eigenlijk gewoon een logische evolutie. Die immigranten vinden dat ze meer dan genoeg krijgen voor niks te doen. Als dan de werkloosheid daalt, zijn het ook vooral autochtonen die aan de slag gaan. Dus wordt het percentage allochtonen vanzelf groter.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank u sossen. Zij hebben die meute hier binnen gehaald, wij kunnen er levenslang voor betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Werklozenleger vreemdelingen groeit..."
Citaat:
Een daling van 6,6% op een jaar tijd. Ik vraag me toch af waar sommigen hebben leren lezen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Met dank aan de meerderheid van de Vlamingen die dit deemoedig ondergaan.
Zwiegen zwoegen zwijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik herinner me nog begin jaren 70. Hoe bedeesd schuchter en onderdanig de meeste noord-afrikanen toen nog waren. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 augustus 2018 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Dus is het aan ons om geen honderdduizenden chinezen toe te laten of het moest slechts tijdelijk zijn en zeker niet op de manier zoals ze ons nu die immigratie door de strot rammen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben 2de generatie allochtoon.
De langste periode ik werkloos ben geweest was 1 week. En dat wegens een vergissing. Niet slecht met 25 jaar op de werkvloer nietwaar. Mijn echtgenote -ook 2de generatie allochtone- heeft, ondanks haar chronische ziekte en 2 vrij onbruikbare masters, een deeltijdse boekhoudbaan waar ze stilaan naar 10 jaar dienst aan het gaan is.