![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() https://m.facebook.com/photo.php?fbi...2704&source=48
En dat passeert allemaal zonder verontwaardiging in de media. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Op fb zie je ook niet meer dan de commerciële foto. Gva geeft een vage verduidelijking.
fout in mailing GVA |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 15 september 2018 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is bijna niet te geloven. Of hebben we hier een staaltje van "fake news"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elke vergissing draagt een oorzaak in zich.
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 15 september 2018 om 13:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dus we noemen eerst Gazet van Antwerpen een fascistische krant, we zetten dat op facebook, en achteraf zeggen we dat het om een spijtige vergissing ging, en we verontschuldigen ons bij iedereen die zich daarvoor gekwetst zou voelen.
Dat moet toch kunnen, volgens Gazet van Antwerpen, de krant voor en door neonazi's? Als er in de bovenstaande regels een foutje zou geslopen zijn, is dit natuurlijk hoogst ongewild, en verontschuldig ik mij bij iedereen die zich eventueel gekwetst zou kunnen voelen. Of mogen dergelijke fratsen alleen in één richting?
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 15 september 2018 om 14:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 15 september 2018 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is wel verwarrend.
Uit onvrede met een aantal punten bij N-VA was ik van plan om Vlaams Belang te stemmen. Maar al die aanvallen werken bij mij averechts, doen bij mij de sympathie voor de aangevallene toenemen, wat dan weer tot een stem voor N-VA zou kunnen leiden. Of is dat nu net wat het linkse gespuis van de leugenpers wil? Ik ben totaal in verwarring...
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 15 september 2018 om 14:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Antwerpen hangen er overal affiches met achmed en mohammed op en de slogan : 'Verover de stad'. Op sommige staan ook kanonnen met kinderen in. De politici hebben strepen in het gezicht. Om te lachen met de indianen die ook zijn uitgemoord door religieuze kolonialisten. Van PVDA+. Oproep tot geweld.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij is dit een met opzet gemaakte 'fout'.
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dat eigenlijk ‘een commerciele mail van GVA die niet onder de redactie van GVA valt’?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goeie vraag. Wat het antwoord op die vraag ook is, het is onwaarschijnlijk dat GVA niet geweten heeft dat ze pal voor de verkiezingen een "commerciële mail" publiceerde die de link legt tussen de nazi's en de N-VA. Toeval bestaat niet.
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maareuh wat was dat dan voor een mail? Over wat ging dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over drugs.
![]() |
![]() |