![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Ik beken, ik... | |||
crrrrrocs. Ze zitten zo comfortabel. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
witte kousen hé. In sandalen. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 28,57% |
zelfs mijn onderbroek is roze |
![]() ![]() ![]() |
2 | 28,57% |
12/16 broeken. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
een klakske oep maane kop |
![]() ![]() ![]() |
2 | 28,57% |
hawaiihemdjes all the way |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Permanent water in de kelder |
![]() ![]() ![]() |
1 | 14,29% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 7. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() We weten het ondertussen, bem is een (wat ziekelijke?* dame die stiekem foto's neemt.
Hoe gaat ze jullie betrappen ?
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Met normale sokken, die boven mijn schoenen uitsteken, en zitten zoals sokken horen te zitten.
Of in een supermarkt bij het rek met de 30/35/50% kortingsstickers. Of achter een ouderwetse laptop in plaats van met een hippe tablet. Of met een telefoon met gebroken scherm. Sloeber. Of aan mijn ontbijt. Ei bieslooksalade is voor mietjes. Een echte man legt op elke boterham vlees! Hé, hoe kom jij hier binnen Bembem? Of natuurlijk in mijn blote kont omkledend ergens langs een weg waar een wilde rivier naast ligt. En dan mist ze alsnog de mogelijkheid om me belachelijk te maken om mijn Duitse boot.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 2 augustus 2018 om 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of terwijl ik net een reusachtige neuskeutel aan het lospeuteren ben...
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn kilt omhoogwaaiende als ik over een ventilatierooster wandel.
https://www.youtube.com/watch?v=eDwiurNm13s De hamvraag is dan wel, gaat ze gillend lopen wegens te veel seksueel display, of is dat teveel moeite en neemt ze nog een luie foto? Ergste geval is dat ze plots een bloedstroom naar de klit krijgt en gewoon verpulverd wordt door mijn vrouwtje op't moment ze me wil bespringen.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terwijl ik aan mijn oksels ruik om vast te stellen of het nog draaglijk is voor de omgeving.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg Bem, heb jij werk gevonden bij de New York Times?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht er een foto verschijnen van een duister figuur dat rondloopt in een overjarige Hawaii T-shirt een al even overjarige bermuda broek, een sombrero, sandalen waar Jezus jaloers zou op geweest zijn, de witte sokjes niet te vergeten en een gestolen zonnebril al heftig neuspeuterende dan ben ik dat.
![]() Daarmee is er ook iets waar kan over nagedacht worden. Wat hebben vrouwen tegen witte kousen, teveel was?? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 augustus 2018 om 06:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Bem me met opzet durft te fotograferen en op het net zwieren gaat ze haar laatste €-cent aan de rechtbank geven. Ik procedeer ze de grond in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() O, of ze zou me kunnen fotograferen terwijl ik een Disney film kijk. (Ik moet echt mijn sloten laten vervangen, dit is al de tweede keer dat ze hier binnen is gekomen.)
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat met die bende gsm/iPad/iPod/FB/Twitter ... andere liefhebbers die zomaar de éne foto na de andere schieten op straat en op andere plaatsen. Stel, ik kom iemand tegen en die zegt: 'Zeg maat, je stond er goed op, op Smoelboek ![]() Ik kan dat niet beoordelen omdat ik geen FB/Twitter en andere onzin gebruik. Maar hoe zit het dan met mijn privacy? Tegen wie moet ik klacht indienen als ik daar geen boodschap aan heb, tegen onbekenden? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() De nieuwe editor van The New York Times. Ons Jihad is er klein bier tegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Mannen die roze kleren dragen verdienen niets anders dan publiek voor schut gezet te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Mensen die (al dan niet witte) sokken in sandalen dragen begrijpen het concept van een sandaal niet.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
uw tweets zullen er snel afvliegen ![]() ![]() ![]() ![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie sokken draagt in sandalen mag en moet bespot worden. Het dragen van witte sokken in sandalen echter, vergt doortastender respons. ![]() |
|
![]() |
![]() |