![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaams Belang is over de N-VA gewipt als grootste partij van Vlaanderen - op Facebook toch. Vlaams-Belang heeft meer dan 143.000 likes, dat zijn er 6.000 méér dan de N-VA. Alle andere Vlaamse partijen volgen op grote afstand. Dat is geen toeval: Vlaams Belang en de N-VA posten véél meer op sociale media, en als je meer post, krijg je meer likes.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...book~abf60006/ Laatst gewijzigd door Garry : 23 augustus 2018 om 22:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Likes kan je kopen in Indië. Laat ons hopen dat het Vlaams Belang geen CD&V social media kemeltje doet.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Facebook als referentie nemen.... waar gaan we naartoe....
Slimme mensen, die zitten niet op Facebook. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 23 augustus 2018 om 22:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zullen er zich zeker wel wat bedrogen voelen, in de zak gezet, door vorige keer op NVA te stemmen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Garry : 24 augustus 2018 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die kleine kleine kleine minderheid denk daar wel zo over net zoals hun stakende minderheid collega's bij de spoorwegen. Maar net zoals het vlaggen zwaaien bij de IJzerbedevaart , wordt betogen en staken stilaan ouderwets hmmmmmmmmm, veel likes krijgen op FC book is dan zo slecht niet voor de toekomst
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
10.000 Facebook likes kopen voor €300? Ik prijs mij gelukkig al die rommel niet te gebruiken, niet FB, niet Twitter, niet Instagram, niet LinkedIn. Ben ik nu een gelukkig mens? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsja, goed gedaan he van het VB. Blijkbaar posten zij veel filmpjes en bewerkte foto's wat veel meer clicks en likes met zich meebrengt.
Aan de andere kant van het succes op social media zit blijkbaar CD&V, iets wat niet hoeft te verbazen want de doorwinterde CD&V-stemmer zijn stokoude mensen waarvan hun hersenen zijn gestopt met werken in 1903. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2004
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het jaar 2004 en het verkiezingsjaar dat er op volgde.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Boeken toe voor de BVBA Hendrikus.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() De Franstaligen zullen nogal in hun handen wrijven!
VB, Een partij die rugby wil spelen in de voetbal competitie van het Belgische politiek gebeuren. Dus massa aan totaal verloren stemmen voor Vlaanderen. De Franstalige gaan dan en gat in de lucht springen!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 25 augustus 2018 om 19:31. |
![]() |
![]() |