![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Hier alles over het nieuwe seizoen.
Ondanks het zwakke Brugge in de Croky Cup finale blijven ze voor mij de titelfavoriet. AA Gent wordt, zelfs zonder David, hun grootste uitdager. Hebben een hele brede en ervaren kern. Outsiders zijn Racing Genk, Antwerp, Standard en Anderlecht. Voor hen moet alles meezitten om kampioen te worden. Onderin lijken Beveren en Lille C mij de zwakke broertjes al kan ik die beloften van Lille niet echt inschatten. Nog nooit zien spelen. Al mogen Eupen en Monaco C van mij ook oprotten. Dat zijn nu eens 4 aartslelijke clubs waar ik geen enkele band mee heb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Benieuwd hoeveel die nieuwe geldschieter van Standard zal dokken. Ik heb ook een vermoeden dat die goede Italiaanse contacten heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zolang den Antwerp Beerschot twee keer op zijn doos geeft is het seizoen geslaagd
Oostende, Kortrijk en Mechelen failliet.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nieuw eigenlijk ook niet want hij heeft Rijsel FC vroeger al eens gebruikt.
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat dat met voetbal te maken heeft... |
|
![]() |
![]() |