![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is toch nogal iets met die gastjes. Misschien moet men het merk BMW verbieden?
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...vaar~a537a8a3/
![]() |
#2 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag nog kust/Antwerpen gereden en de enigen die mij tegen hoge snelheden voorbij zijn gevlogen waren allemaal BMW's. Met hoge snelheden bedoel ik echt hoog, ver boven de 120. Ik dacht op een moment nog: oei ik sta stil. ![]() Zo zie je maar. ![]() Kinderen nog altijd in levensgevaar na aanrijding, bestuurder verhoord na positieve ademtest Nu komt het!!! Citaat:
![]() Dus gaat men er van uit dat er nog meer aan de hand was?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 september 2018 om 17:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wel een feit dat er zeer veel dwazen met een BMW rijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vraag me nu ook af waar er fietspaden(topic) langs de snelweg liggen. Jij zult dat wel weten. ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 1 september 2018 om 17:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
p.s. Ik hou mijn ogen echt wel open tijdens het rijden hoor daar mij dat geen overdreven optie om te doen lijkt. Maar ik had van uwentwege al wel een reactie verwacht ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 september 2018 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zou jij niet beter op de gewone langzame wegen blijven? ![]() (psss dan hoef je hier ook niet te komen bleiten) Laatst gewijzigd door Micele : 1 september 2018 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De BMW is de meest geschikte auto om te testen of het niet beter is de uitlaat van wagens naar binnen te richten. Komaan Weyts.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga nu even héél kort bochtenwerk verrichten met gevaar op slippen zelfs. Als ik de controle over mezelf zou verliezen en echt doorzetten met mijn autoke dan maakt ik die belachelijk die laagvliegers maar ik wil geen boetes betalen. ![]() Maar kom discipline is ver te zoeken in tegenwoordige tijden. ![]() Maar kom dit geschreven zijnde ga ik nog wat 'petatten poten' in de tuin. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 september 2018 om 08:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je niets onderneemt kan je niets verkeerd doen.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() - dronkenschap aan het stuur - Citaat:
Vbtje? Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 3 september 2018 om 08:41. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb blijkbaar andere ogen als jij. Ik zie de dag van vandaag vooral camionettes die aan 150 per uur op het linker rijvak (durven) rijden. Beetje camionette met chip haalt nu vlotjes de 200.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Omdat het door de fiskale rotzooi goedkoper is met meerdere camionettes te rijden dan met één vrachtwagen door alle heffingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ritje naar de kust leerde dat de Engelsen weer maar eens tegen hoge snelheden voorbij vlogen.
Was er zelfs ééntje bij met een zware BMW M3 versie denk ik in mijn spiegel zag aankomen gevlogen dat ik dacht die gaat serieus hard. Ter hoogte van de 'brug der zuchten' aan Gent kon hij niet door omdat er een bestuurder op de linkse rijbaan perfect zijn 90 km/u ging rijden zoals voorgeschreven staat. Hij gooide zich dan maar naar rechts, laveerde tussen andere wagen door en ging een eindje verder terug naar het linkse rijvak en ging vol op het gas. Ik ga weer op mijn botten krijgen van die Micele denk ik. De bestuurder van de wagen met Engelse kentekenplaat zag je nog bijna niet zitten in de wagen, klein licht gebronzeerd typetje. ![]() Ik denk dat ik binnenkort ook maar ga doorgeven want het is precies toegelaten???? p.s. Bestelwagens waren ook van de partij qua snelheden. Die moet men uiteindelijk eens gaan afstellen op een 130 km/u einde verhaal. U gaat het niet geloven maar de vrachtwagenchauffeurs reden allemaal perfect. ![]() Dat er tegen mij ook niemand zegt dat het altijd de jonge bestuurders zijn die overtredingen doen want er waren aardig wat 'oude lullen' (ik noem ze zo omdat ik hun echte naam niet ken ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 september 2018 om 16:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je klikspaan moogt spelen van de politie... lol. Ik denk dat de politie wat beters te doen heeft, zoals daar controleren waar onaangepaste snelheden echt gevaarlijk zijn. p.s. heb jij een complex van snelheid? Er zijn nog tal van andere overtredingen hoor zoals het niet-rechtsrijden op de snelweg wanneer de toestand het toelaat. Laatst gewijzigd door Micele : 4 september 2018 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |