Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 november 2004, 22:07   #1
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard Stof tot nadenken

Dit ontving ik vandaag uit Den Haag....

'De ondergang van Nederland, land der naieve dwazen'

(...) Een handvol Nederlanders gestraft met een groter respect voor hun eigen bestaan en een sterker overlevingsinstinct, zal het niet eens zijn met de veranderingen die plaatsgrijpen, en in protest gaan, om echter dadelijk door de meerderheid te worden onderdrukt, uitgestoten en als racisten gebrandmerkt.

De moslims zullen op deze gegarandeerde reactie van de Nederlanders rekenen en, door er optimaal gebruik van te maken, de Nederlanders treffen als lepra en ze hun hand vinger voor vinger afnemen. Na de eeuwwisseling, zo tegen 2010, zullen de bommen uitgetikt zijn en klaar voor de grote klap.

Maar anderzijds zullen ook ondergrondse bewegingen en benden van Nederlanders zijn ontstaan door de repressieve, frustrerende situatie. In die fase zal het de meeste Nederlanders duidelijk zijn geworden hoe fout het is geweest om vriendelijk te zijn voor de verkeerde mensen.

De schrijver

(van wie de officiele identiteit nog steeds niet bekend is, sommige tegenstanders zeggen dat het een pamfletboekje is van een vermeend rechts-"extremist", weer anderen zeggen dat het een volledig geassimileerde vreemdeling uit een islamitisch land is die de noodklok heeft willen luiden over het het naieve en destructieve immigratiebeleid van links NL)

moet bijna wel over helderziende gaven hebben beschikt om nu na 15 jaar (het boekje is in 1989 uitgegeven!!) in grote lijnen zoveel overschot van gelijk te krijgen.

Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 13 november 2004 om 22:13.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2004, 23:38   #2
Bert
Burger

Stuur een bericht via MSN naar Bert
Standaard

Overschot van gelijk?
Ik heb het al gezegd en ik zal het nogmaals zeggen: een moord is iets vreselijks, en dient niet om voor gelijk welke politieke kar gespannen te worden. Deze tekst riekt naar politieke vooringenomenheid.

En is eigenlijk opnieuw gebaseerd op niks, gewoon gebakken lucht, zoals eigenlijk 90% van wat er op dit forum gezegd wordt heb ik de indruk.
Oud 14 november 2004, 11:49   #3
PollyCorrect

Standaard

Ik geloof dat je het niet helemaal begrepen (of gelezen) hebt, vandaar misschien dat je posting een ietsje vooringenomen lijkt. Het gaat namelijk niet om politiek, maar dit is een tekst die 15 jaar terug werd geschreven als een soort 'verwittiging' aan het Nederlandse volk. Dat de moslims in NL en elders in Europa de wapens zullen nemen om voor hun koran te strijden staat al lang vast.
Oud 14 november 2004, 12:02   #4
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Heb je de discussie gezien op de 7de dag vandaag met Deweal? Het is toch ongelooflijk dat er een discussie is over het feit of de informatie tussen inlichtingendiensten goed word verzameld of niet. Ze hebben het echt niet door é, als het dus niet het geval is é deweal, geef het dan toch gewoonweg toe!
Het was een doelloze discussie, over dit onderwerp is er geen plaats voor discussie. Doe iets aan het probleem en zorg ervoor dat alle middelen hiervoor vrij gemaakt worden zonder discussie.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2004, 12:20   #5
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect
Dit ontving ik vandaag uit Den Haag....

'De ondergang van Nederland, land der naieve dwazen'

(...) Een handvol Nederlanders gestraft met een groter respect voor hun eigen bestaan en een sterker overlevingsinstinct, zal het niet eens zijn met de veranderingen die plaatsgrijpen, en in protest gaan, om echter dadelijk door de meerderheid te worden onderdrukt, uitgestoten en als racisten gebrandmerkt.

De moslims zullen op deze gegarandeerde reactie van de Nederlanders rekenen en, door er optimaal gebruik van te maken, de Nederlanders treffen als lepra en ze hun hand vinger voor vinger afnemen. Na de eeuwwisseling, zo tegen 2010, zullen de bommen uitgetikt zijn en klaar voor de grote klap.

Maar anderzijds zullen ook ondergrondse bewegingen en benden van Nederlanders zijn ontstaan door de repressieve, frustrerende situatie. In die fase zal het de meeste Nederlanders duidelijk zijn geworden hoe fout het is geweest om vriendelijk te zijn voor de verkeerde mensen.

De schrijver

(van wie de officiele identiteit nog steeds niet bekend is, sommige tegenstanders zeggen dat het een pamfletboekje is van een vermeend rechts-"extremist", weer anderen zeggen dat het een volledig geassimileerde vreemdeling uit een islamitisch land is die de noodklok heeft willen luiden over het het naieve en destructieve immigratiebeleid van links NL)

moet bijna wel over helderziende gaven hebben beschikt om nu na 15 jaar (het boekje is in 1989 uitgegeven!!) in grote lijnen zoveel overschot van gelijk te krijgen.
Wat een hoop flauwe kul... Doet me denken aan die idiote voorspellingen die je uit de bijbel kan aflezen als je de letters in deze of gene volgorde leest. Stof tot nadenken? Nee, gewoon stof...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2004, 12:41   #6
Bert
Burger

Stuur een bericht via MSN naar Bert
Standaard

Eehm, neen.
Dit ademt extreem rechts.
Hallo, een burgeroorlog? Ik denk dat hier veel mensen in een soort kunstmatig opgeroepen roes verkeren.

Ok, er is een moord gebeurd. Een erge moord. Bewijst dit dat er iets mis is met de samenleving? Ja.
Vraagt dat om oorlogspraat, speculatie over "rassenconflicten", over een wederzijdse haat en ongefundeerde verhaaltjes? Dat lijkt me nu juist niet.
Oud 14 november 2004, 14:14   #7
PollyCorrect

Standaard

Raf, jouw stof is wel erg selectief. Zodra er een decreet verschijnt op een site dat moslims opzet tegen homo's dan piep je wel anders (zie elders). Het verschil is dat ik weinig verschil zie tussen de verschillende bedreigingen en acties.
Oud 14 november 2004, 14:17   #8
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Heb je de discussie gezien op de 7de dag vandaag met Deweal? Het is toch ongelooflijk dat er een discussie is over het feit of de informatie tussen inlichtingendiensten goed word verzameld of niet. Ze hebben het echt niet door é, als het dus niet het geval is é deweal, geef het dan toch gewoonweg toe!
Het was een doelloze discussie, over dit onderwerp is er geen plaats voor discussie. Doe iets aan het probleem en zorg ervoor dat alle middelen hiervoor vrij gemaakt worden zonder discussie.
Ja, ik heb dat debat gezien. En ja, de multikullies hebben het echt niet door !

Tegenwoordig wordt het als [size=4]DOODNORMAAL[/size] aangevoeld dat de Staatsveiligheid honderden moskees moet in het oog houden en imams moet screnen.
Er wordt met lovende termen gesproken over de multiculturele samenleving, maar onze staatsveiligheid moet wel veiligheidshalve de moskees en vzw's van één van die bevolkingsgroepen die onze samenleving 'verrijkt' , constant in de gaten houden !

Ooit al gehoord dat kerken, kathedralen en dorpspastoors door de staatsveiligheid in het oog moet gehouden en gescreend worden????????? Beeld u eens in dat men morgen aankondigt dat dat voortaan zou gebeuren. De bevolking zou dit als een schandalige evolutie beschouwen, een schandalige evolutie van de RKK wel te verstaan. De media zouden er als muskieten opzitten om die evolutie tot het bot te analyseren. De pers zou maanden lang bulken van opiniestukken, artikels, debatten over die verderfelijke toestand. De politieke klasse zou in rep en roer staan en truckloads vol met maatregelen uitvaardigen om dit onheil te keren.

Maar het is de islamgemeenschap die moslimterroristen produceert, en het is politiek correct de islamgemeenschap niet op de korrel te nemen.
Dat een hele resem imams potentiële criminelen zijn die hun publiek opruien met jihad en geweldtheorieën ... dat wordt 'doodnormaal' 'doodgerelativeerd' tot een akkefietje.
Dat moskees de recruteeroorden en hersenspoeloorden zijn van moslimterroristen ... da's even banaal als een reclamespot voor een doos Dash.

Banaal uiteraard omdat de politieke klasse en de multikulfundi's dat zo willen.
Een grondige analyse doen en de moslimwereld een aanmaning geven zou inspelen in de kaarten van het VB. Dus kop onder de grond en iedereen moet maar doen of er niets aan de hand is.
Zoals dat al 40 jaar gebeurt.
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2004, 16:21   #9
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect
... Het verschil is dat ik weinig verschil zie ...
Dat verbaast me allerminst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2004, 20:42   #10
PollyCorrect

Standaard

Naaktfoto's nu onderdeel inburgeringscursus
Gepost door Bart (veekeend) - Bron: De Stentor
Gepubliceerd: donderdag 18 november 2004 @ 12:35
De naaktfoto’s , die gisteren werden verwijderd uit de hal van volksuniversiteit Aventus in Deventer, zullen alsnog onder de ogen komen bij allochtonen. De foto's werden gisteren uit voorzorg verwijderd, omdat ze aanstootgevend zouden kunnen zijn bij moslims.

Dit bleek na een gesprek tussen betrokkenen gisteren. De naaktfoto's zullen nu in de inburgeringscursus worden gebruikt. Fotografiedocent Hans Wissink, die de expositie van het werk van zijn cursisten had georganiseerd en mét zijn cursisten boos was over de censuur, kan zich hierin vinden.

Hans Wissink met twee verwijderde foto's.

Verwijdering naakfoto's leidt tot verbolgen reacties
De verwijdering van de foto's heeft geleid tot vele verbolgen reacties. "Als het om inburgeren gaat zou je deze foto's júist moeten laten hangen. Dit soort foto’s horen bij Nederland, zijn hier heel gewoon. Kunstuitingen moeten we beschermen", aldus een stagiare in het centrum.

Ook moslims vinden het weghalen van de kunst overdreven. Zo zegt een Turkse: "De foto’s zijn niet eens extreem en er komen geen kinderen op die school. Andere mensen die de foto’s niet willen zien, zijn niet verplicht te kijken."

De enige die er wel moeite mee had was de bijbeltrainer van het evangelisch jongerencentrum The Base, Johan Bakker. Zo zegt hij: "Ik denk dat het wél een verstandig besluit is geweest de naaktfoto’s te verwijderen. Ik leef volgens de bijbel en ben tegen het te koop lopen met alles wat je hebt hangen. Dit soort dingen zouden we niet moeten willen."

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be