![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prins Laurent zoekt verloren miljoenen in Luxemburg
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom,kom,gunt u die mens nu écht géén extra zakcentje om die 15 % dotatie verlies dit jaar mee te compenseren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er nog een Libische staat ?
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat voor een koninklijke familie in het buitenland veel meer deuren open gingen dan voor een president. Was dat niet zoiets in die aard???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor volle leden wel, niet voor halve.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ik gun hem dat. Tenslotte heeft hij er hard voor gewerkt.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge in Amerika over België spreekt denken ze dat ge het hebt over de hoofdstad van Brussel, wat zullen ze het verschil kennen tussen een hele of een halve.
Het enige dat ze onmiddellijk in de gaten zullen hebben, als hij daar zou verschijnen, is dat het een halve gare is. Maar dat maakt ook al geen verschil met die helen van die familie hoor. Laatst gewijzigd door Garry : 3 augustus 2018 om 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben contractbreuk gedaan. Niettemin heeft hij rechten zoals iedereen.
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk heeft hij een "no cure no pay" afspraak met zijn advocaat, want van Lybië zal hij natuurlijk nooit een schadevergoeding krijgen. Maar voortgaande op het verleden zal er uiteindelijk alleen een gepeperde rekening voor monseigneur overblijven.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over welk soort van 'aanplantingen' ging dat eigenlijk?
Bomen, heesters of een ander soort 'verwarde' plant? Misschien was het wel een 'plant een boom' actie. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 augustus 2018 om 17:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vijftig miljoen euro?
Voor wat? Dit ruikt niet goed. Heel slecht zelfs. En dat voor iemand die jaarlijks een enorme dotatie ontvangt. We zouden zomaar kunnen insinueren dat Laurent zich schuldig maakt aan oplichting.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 3 augustus 2018 om 19:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Prins Laurent zoekt verloren miljoenen in Luxemburg
Hoooola, niet in Frankrijk zoals Links en hun vakbond, en zelfs ?misschien? zelfs ARCO die daar hun poen verborgen houden voor het sjoemel merk België!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 3 augustus 2018 om 20:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat iedereen in zijn geval wel zal proberen om achter zijn of haar geld te geraken. Al de rest rond de prins heeft hier eigenlijk niets mee te maken.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 3 augustus 2018 om 20:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Voor Trump gaat de deur in elk geval open daar. |
|
![]() |
![]() |