![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ![]() Ze kwamen echter allemaal weer bij hun familie terecht. In heel juli liepen er 'slechts' 776 kinderen aan de kust verloren. De hulpdiensten vragen zich af of het hoge aantal verloren gelopen kinderen niet het gevolg is van de onverantwoordelijke houding van ouders. Met verdwaalpaaltjes en anti-verdwaalarmbandjes probeert de kust iets te doen tegen het verlorenlopen van kindjes. ![]() IN POST DUTROUX TIJDPERK, awel het is proper, zo ouders mogen ze megaboetes geven , lad zit vol van pedofielen en andere mensen met slechte bedoelingen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kinderen lopen ook wel eens verloren in warenhuizen in pretparken in…..
Erg verantwoordelijk van de ouders is het inderdaad niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat kinderen meestal verloren lopen als de ene ouder denkt dat de andere ouder ze in het oog houdt! Zo ben ik mijn driejarige eens kwijtgespeeld in de Efteling.
Vermits vader en ik ieder op een andere locatie stonden te wachten had geen van beiden zelfs in de gaten dat ze weg was --- tot we haar naam + adres hoorden afroepen! Juffrouwtje was helemaal niet in paniek geraakt en had netjes een bewaker aangesproken!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kinderen blijven kinderen . Nu kan je als ouder duizend keer zeggen dat ze bij jou moeten blijven , 1 moment van afleiding kan genoeg zijn om mekaar kwijt te raken. Zeker op een drukke plaats zoals het strand of een pretpark. De schuld daarom bij de ouders leggen lijkt me een beetje overdreven , of moeten de ouders van de slachtoffers van dutroux ook een boete krijgen omdat ze niet wisten waar hun kinderen waren. Neen toch... Zelf ben ik aan het rondkijken naar die kinderhorloges die je met gps kan terugvinden (weet dat het bestaat maar vind het niet meer terug.) En zelfs dat zou alleen maar goed zijn voor de oudsten . De kleinsten (die je nog het meest in het oog moet houden ) zouden dit toch kwijtraken.
![]() |
![]() |
#5 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ook voor een testje, verder niet naar kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat laatste klinkt precies een beetje als: 'Bij de Duivel te biechten gaan'
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |