![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik heb Ronaldo altijd nogal nichterig gevonden, dus dat hij haar in haar sterretje genomen heeft is niet echt verrassend.
320.000€ schadevergoeding daarvoor is ook niet min. Wat zou uw prijs zijn voor een Ronaldo in uw sterretje? Ik twijfel toch voor die prijs. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brutaal verkrachtingsverhaal kan Ronaldo wel degelijk heel zuur opbreken
Al eerder kwam Ronaldo in opspraak wegens verduisteren van gelden. Nu legt men hem nog wat anders ten laste. Dat is modern precies de laatste tijden want hij is geen alleenstaand geval. Citaat:
![]() Dat er nog steeds zoveel mannen zijn die een aardige rekening bij de bank hebben 'lopen' zich zo laten vangen? Op dat vlak zijn vrouwen sluwe wezens. Ook één van de redenen dat ik mij nog steeds af vraag wie er in het Aards Paradijs eigenlijk de slang was, dat éne beest of dat andere? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 september 2018 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Om die reden is die van mij ook niet te koop.
Laatst gewijzigd door Guinevere : 29 september 2018 om 19:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() En wat een viezerik is die Ronaldo. Dat had ik van hem niet verwacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach met al dat Metoo gedoe denkt die slet, na al die jaren, dat haar bruindreef meer waard is dan 320.000 dollar en gaat ze voor meer geld.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 29 september 2018 om 20:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En effen serieus blijven, als een vrouw ingaat op de invitatie van een man om mee te gaan naar zijn hotelkamer weet ze godverdomme goed genoeg dat het niet is om naar zijn postzegelverzameling te kijken.
Er zijn hoeren die achter een raam zitten en die er voor uit komen maar dit is nog een grotere hoer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik studeerde altijd samen met mijn buurmeisje, op mijn kamer.
Buiten studeren is daar niets anders gedaan en dat was een héél knappe hoor. Gaat het dan niet om respect voor iemand te hebben? Ok, het vlees blijkt in tegenwoordige tijden bij velen héél zwak te zijn. ![]() p.s. In de eerste kleuterklas heeft er wel eens een meisje in mijn buik gebeten, zou dat liefde geweest zijn of grote honger? Ik denk dat ik het toen niet echt goed kon thuisbrengen haar actie. Ik ben anders zeker zo rijk niet als Ronaldo dus daar zat ze fout.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 september 2018 om 21:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Rofl, ze rolde zich op in een bolletje, met haar twee handen haar vagina beschermend, dus vond CR7 er niet beter op dan haar droog in de kakker te pakken. De gluiperd, maar wel getuigend van creativiteit (zoals zijn voetbalspel dus).
Na 9 jaar afkomen dat dat zwijggeldcontract nietig is wegens wilsonbekwaamheid getuigt echter ook van een grote mate van gluiperigheid. Het geld zal gewoon op zijn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na 9 jaar zullen er ook geen sporen meer te vinden zijn in "haar bruinen".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als die sporen wel te vinden zijn, dan heeft ze die kunstzinnig onderhouden.
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Feit dat Ronaldo 375.000$ betaalde is afdoend bewijs voor de verkrachting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 29 september 2018 om 23:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vraag me dan af hoe het die avond gegaan is. Ze zat daar met Ronaldo in een bar (waarom? er moet een vonk geweest zijn en ze kenden elkaar al even) Vervolgens ging ze mee naar de kamer en dan ineens is alles tegen haar zin gebeurd? Hier gaat het waarschijnlijk over geldgewin, maar het wemelt van de zatte wijven die hun verantwoordelijkheden niet nemen en het vervolgens maar op de man afschuiven omdat ze daar zin in hebben. Was ik Ronaldo dan had ik haar 0 euro gegeven en publiekelijk ten schande gemaakt als een commercieel ingestelde hoer
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het gaat gewoon over geld, dat ziet toch het kleinste kind. Ronaldo is iets meer afgetraind dan Bill Cosby
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 29 september 2018 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vind 80% van de vrouwen in de Vlaamse maatschappij ook commercieel ingestelde semihoeren die hun vriend kiezen op basis van wat hij te bieden heeft. Maar dit gaat nog een paar stappen verder
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk schuilt het gevaar zoals iemand al aanhaalde dat ze 'bewijzen' verzamelde waar 'niet' naast gekeken kan worden. Dan heeft Ronaldo het wel zitten. Hij kwam al eerder in het nieuws: Cristiano Ronaldo accepteert twee jaar celstraf en boete van 18,8 miljoen euro vanwege fraude 'Ronaldo wil celstraf ontlopen met blanco cheque' Maar die topvoetballers mogen dat zeker? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |