![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() https://www.hln.be/nieuws/binnenland...tage~a3ef2df8/
Verschillende leden van CD&V, Open VLD, Groen, SP.A dwepen met de Grijze Wolven, een extreemrechtse club zoals "Schild en Vrienden" Dat beweert N-VA en ze hebben zelf een reportage op z'n Pano's gedaan om dit aan de kaak te stellen. Zijn ze geslaagd? De media zijn er alleszins zeer relativerend over, zoals u in het HLN artikel kunt lezen: Citaat:
https://www.demorgen.be/politiek/n-v...tage-b3ef2df8/ Ik heb ook op VRT NWS, Het Nieuwsblad, Gazet Van Antwerpen en De Standaard gezocht hoe die erover denken maar daar wordt er helaas geen enkel woord over gerept.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al de mensen die lid zijn van de 'Grijze Wolven' van de lijsten bannen. Maar ik vrees dat het wat laat is. En voor mijn part mag er ook een reportage komen over dit janhagel. Edoch, ik meen mij te herinneren dat de VRT dit in het verleden reeds heeft gedaan. De NVA komt wellicht wat laat met zijn 'reportage'. Raar dat de NVA zijn onderzoek niet eerder heeft gedaan en er nu pas mee uitpakt. Of eigenlijk niet raar. Het zijn binnenkort verkiezingen. Zou het dat niet zijn? Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 oktober 2018 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, de nagel op de kop. Desalniettemin: de zogenaamde 'Grijze Wolven' zijn maar even grote badraven als S&V. En wellicht primitiever. Maar niet zo erg veel primitiever dan S&V. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 oktober 2018 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() man man hoe belachelijk maakt de NVA zich
ze weten toch dat Bracke en Peter DeDecker een klein jaar terug kopstukken van de Grijze Wolven in Gent bezochten en op foto kwamen? bon, hier beiden gezellig keuvelend bij vzw Gent Türk Ocagi en het kopstuk, de plaats waar je moet zijn als je met Grijze Wolven wilt verbroerederen ... ook als je Siegfried Bracke (NVA) en Peter DeDecker (NVA) noemt : ![]() ![]() ![]() Dat de krantenartikels zich eens updaten ipv zomaar info kritiekloos over te nemen.. en de NVA denkt dat de mensen niet zo dom zijn als ze denken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien het waar is, en dat lijkt zo te zijn op het eerste zicht, heeft de NVA de hoofdvogel afgeschoten. Het is te zeggen: zichzelf afgeschoten... Tjsonge tsjonge tsjonge, waar gaan we dat schrijven. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 oktober 2018 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Typ in google "grijze wolven gent bracke" in en je ziet de foto's duidelijker. Bracke heeft in de tijd dat hij geconfronteerd werd met die foto's dat ook niet ontkent dat hij er een namiddag vriendschappelijk kwam spreken. Er bestaan ook geen Siegfried Bracke lookalike.... Voor alle duidelijkheid dit is in het bekendste gebouw vd Grijze Wolven van Oost Vlaanderen , met het bekendste kopstuk van de Grijze Wolven... NVA kan de media manipuleren .....maar ik denk/hoop dat de kranten morgen ook met deze foto's zullen komen als bijkomend materiaal over politici die banden hebben met de Grijze Wolven. Reportage doet ook niet zoveel uit te doeken , alleen de CD&V krijgt (terecht) wat rake klappen. Over Groen kan men amper of niks direct linken. Daar stopt het zowat. Het ergste vind ik eigenlijk Bracke en Peter die vrienschappelijk een dagje uit gaan.... Laatst gewijzigd door Tamam : 4 oktober 2018 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verdenk de NVA ervan een ernstige sado-masochistische tendens te vertonen. Maar mens toch, wat een stommiteit van de NVA. Niet te geloven.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 oktober 2018 om 18:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de topicstarter has left the building.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Dit is alle maal het gevolg van vast houden aan het middeleeuwse systeem 1X kiezen voor en partij of persoon.
Terwijl de wereld snel veranderd, Erdogan van uit Turkije hier de boel kan sturen tegen onze levenssfeer dat steunt op de “verlichting” en niet op repressie. Erdogan eist steun bij zijn Turkse staatsburgers en Turkse moskee ’s hier bij ons. Die met hypocriet dubbele nationaliteit onze waarden en normen berijkt via de “verlichting”onderuit moeten halen!!! In zen streven naar super Ottomaans rijk met hem of en ander moslimbroeder/grijze wolven aan de macht! …..Ganse bende Roma (oorspronkelijke Turks / DNA origine) die de wet steeds opnieuw overtreed hebben werden beloond in Gent voor hun overtreden en mogen nu blijven…... En Links Gent bezorgd Erdogan de grootste moskee van België, géén bouw vergunning voor afbraak oude Sociale woning boel, géén vergunning voor bouw van voor Nieuwe sociale woningen maar…. Wel geld gevonden tot in Turkije voor moskee…… Ja, Termond verdwijnt maar dit heeft hij achter gelaten...... Op alle vlakken lopen we hier steeds sneller achteruit, onze levenssfeer, onze kennis, de scholing word steeds zwakker wegens gedogen beleid…..Alles staat stil door halsstarrigheid van de oude particratie, terwijl de wereld aan super snelheid evalueert. https://www.zdnet.com/article/seoul-...ockchain-fund/ Na Zwitserland/ zelfstandig beslissend kanton Zug waar ze met directe democratie referendum kiezen ook al gestemd kan worden via GSM, gaan ze in nu ook al stemmen met Blockchain systeem in Seoul/Zuid Korea, super veilig, makkelijk, zeer snel, geen papierverlies…… terwijl hier men nu pas oude PC technieken introduceer in stem buro ’s enz. ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 4 oktober 2018 om 18:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() De kudde is naar het oude nest aan het wederkeren.
VTM peiling Nva -7 % VB +6 % De tripartite komt er aan volgend jaar, met mss groen er bij. Laatst gewijzigd door Tavek : 4 oktober 2018 om 18:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik in deze peiling niet goed zie zitten, is dat de PVDA niet boven de kiesdrempel zou komen. Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Ik kan me vergissen natuurlijk. Pas op, ik heb niets met de PVDA. Alhoewel ik sommige ideeën van deze partij best kan pruimen. Maar ideeën van andere partijen ook. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 oktober 2018 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de N-VA zou het goed zijn, het hobby-nationalisme kan dan weer boven gehaald worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien de peiling waar is, dan is uw Forza Flandria nog niet voor morgen. Die Forza Flandria kalft steeds meer af. Gelukkig voor u zijn het maar peilingen. We zullen wel zien.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 oktober 2018 om 19:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() mijn opmerking op HLN werd niet gepost van Bracke en co die Grijze Wolven bezochten, past blijkbaar niet in het plaatje van hun artikel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daar vrees ik al geruime tijd voor.