![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() toevallig botste ik tijdens een zoektocht in de Google nieuwsgroepen op een post met als titel "[font=Arial]De fantastische ASIEL avonturen van Igor in België.", ingezonden door ene ThePiano ( [email protected] ).[/font]
[font=Arial]Je kan het hier lezen:[/font] [font=Arial]http://www.google.nl/groups?hl=nl&lr...om%26rnum%3D12[/font] [font=Arial]Ik verwed er een bak Duvel op dat onze aller Pianokop dus ook daar allochtone bloedzuigers aan het knuffelen is.[/font] [font=Arial]Blijkbaar heeft die dus tijd op overschot.....[/font]
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Maar het viel me gewoon op,en,altruïst al ik ben,wilde ik dat met mijn geëerde politics.be forumgenoten delen.Je kent me heh....
![]() |