![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aanvulling op de leuke-karretjesdraad: post hier eender welk vervoersmiddel dat de moeite waard is (zelfs fietsen worden getolereerd).
Met dank aan Jay-P voor de inspiratie: Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 7 oktober 2018 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maglev haalt meer dan 600 km/u: https://www.youtube.com/watch?v=hbyU9hSswBQ
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OO-TWA
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een uitstapje met een grote familie.
![]()
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou toch eerder voor dit kiezen: https://www.youtube.com/watch?v=WN6cFHfCOXg
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je daar 2000 mensen mee vervoeren, in alle veiligheid?
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() ![]() Spruce Goose |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat niet, nee.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Best indrukwekkend. Maar als we dan toch raar willen doen.
![]()
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Qingqi rickshaws for a qingqi ride
![]() Sheikh G's qingqi ride ![]() Laatst gewijzigd door Guinevere : 7 oktober 2018 om 19:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() ![]() Ik heb ooit eens op zo'n kameel met mijn man en schoonmoeder gezeten. En die kon ons alledrie dragen... ik bedoel, met mijn zwaaaaaaare schoonmoeder. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
On topic: ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onder de motto "ik wil de grootste hebben": Galaxy C-5
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 7 oktober 2018 om 20:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() wing in ground effect is cool trouwens....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() ![]() Junkers hadden corrugated skin, wat de (buig)stijgheid ten goede kwam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() ![]() De Dehaviland Comet crashte omdat men nog niet door had wat fatigue was, en de vierkantige ramen hadden crackvorming op de hoeken.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |