![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.581
|
![]() We mogen dus in enkele jaren op tot 30% meer rijbereik hopen.
Huidige Tesla-cellen zijn er niet veraf met 322 Wh/kg (klik) , de Koreanen en Japanners zullen dat ook wel ooit kunnen. Maar de Chinezen zijn altijd al wat sneller geweest dan de anderen, toch qua massaproductie. Eigenlijk moeten die eerst in de Chinese smartphones te vinden zijn, wslk vanaf 2019 of nu al? Voor wagens zal het wslk wat later worden, de productie moet voldoende zijn, het is ook een kwestie van prijs. Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 21 november 2018 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
Geregistreerd: 26 juli 2006
Berichten: 1.121
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.581
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hier wordt de uitdaging beschreven, en de talrijke constructeurs die ermee bezig zijn: Citaat:
Maar het zal een zeer beperkte productie zijn, electrek rekende het uit: Citaat:
Ook de efficiëntie van zware DC-laadpalen kan nog beter, en vooral de laadpalen kunnen veel kleiner gebouwd worden: https://news.ncsu.edu/2018/10/better-fast-charger/ veel meer technische details in: https://www.powerelectronics.com/aut...attery-charger ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 21 november 2018 om 12:20. |
||||
![]() |
![]() |