![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=-A57fqseSJE
Citaat:
Uiteindelijk ben ik op website https://www.lne.be/dierenwelzijn beland, onderdeel van het departement leefmilieu, waar veel informatie is, maar waar ik geen duidelijk overzicht kon vinden in hoeverre dieren als 'object' of "roerend goed" gecatalogeerd zijn in VL. Misschien weet iemand hoe de vork juist in de steel zit ?
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lang geleden heb ik toevallig de tekst van de (toenmalige) wet op het dierenwelzijn eens gelezen.
Als ik me goed herinner, stond er een puike samenvattende zin in, die voor mij eigenlijk alles zegt: "Het is verboden een dier nutteloos te doen afzien".
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had graag geweten welke rechten dieren daarin krijgen en hoe men die dan kan afdwingen als dier.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat niet belet dat ik familieleden, vrienden of buren zal verklikken, als ze naar mijn mening zich bezondigen aan dierenmishandeling.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |