Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 november 2018, 09:52   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Prinses Astrid leidt in Marokko “grootste economische missie ooit”

Prinses Astrid leidt in Marokko “grootste economische missie ooit”

Citaat:
BRUSSEL - In Marokko start zondag “de grootste Belgische economische missie ooit”. Prinses Astrid leidt er een delegatie van in totaal 469 deelnemers die tot donderdagavond de banden zullen aanhalen met Marokkaanse politici en ondernemers in een reeks politieke, economische en culturele ontmoetingen.
Zo zie je maar weer wie ze allemaal laat infiltreren.

Ik hoop dat ik dat verkeerd ingeschat heb.
Oud 25 november 2018, 12:47   #2
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Als klein landje zoekt België allang bescherming bij het 15 x grotere Marokko. De belangrijke Marokkaanse gemeenschap in ons land, zou deze betrekkingen nog willen verdiepen en zinvoller maken. België straks als overzeese provincie van Marokko zou zo de brug kunnen vormen tussen het eerder eenvormige Europa en het cultureel zeer verscheidene Marokko. Ook de koningshuizen werken aan een diepgaandere samenwerking, waarbij huwelijksbanden in de toekomst niet uitgesloten zijn. Volgens Marokkaanse begrippen is prinses Elizabeth nu reeds op huwbare leeftijd. Wie weet, straks hebben we hier zelfs een Marokkaanse koning. Inch Allah!
Oud 25 november 2018, 12:53   #3
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Handelsbetrekkingen kunnen zinvol zijn.
Maar bij zo'n besprekingen horen toch ook goede afspraken gemaakt te worden.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2018, 12:59   #4
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
Als klein landje zoekt België allang bescherming bij het 15 x grotere Marokko. De belangrijke Marokkaanse gemeenschap in ons land, zou deze betrekkingen nog willen verdiepen en zinvoller maken. België straks als overzeese provincie van Marokko zou zo de brug kunnen vormen tussen het eerder eenvormige Europa en het cultureel zeer verscheidene Marokko. Ook de koningshuizen werken aan een diepgaandere samenwerking, waarbij huwelijksbanden in de toekomst niet uitgesloten zijn. Volgens Marokkaanse begrippen is prinses Elizabeth nu reeds op huwbare leeftijd. Wie weet, straks hebben we hier zelfs een Marokkaanse koning. Inch Allah!
Oei, moeten we nu al verhuizen dan?
Oud 25 november 2018, 13:01   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Handelsbetrekkingen kunnen zinvol zijn.
Maar bij zo'n besprekingen horen toch ook goede afspraken gemaakt te worden.
Handelsbetrekkingen kunnen inderdaad zinvol zijn dat is waar.

Of er al ooit goede afspraken gemaakt geweest zijn dat lijkt mij twijfelachtig.

Misschien zijn de afspraken er alleen maar voor diegenen die er met weten te vergaren.
Oud 25 november 2018, 13:03   #6
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oei, moeten we nu al verhuizen dan?
Wij moeten niet verhuizen. Zij komen naar hier en hebben veel personeel nodig, dat hard werkt.
Oud 25 november 2018, 13:08   #7
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Handelsbetrekkingen kunnen inderdaad zinvol zijn dat is waar.

Of er al ooit goede afspraken gemaakt geweest zijn dat lijkt mij twijfelachtig.

Misschien zijn de afspraken er alleen maar voor diegenen die er met weten te vergaren.
Daar vrees ik dus ook voor.
Oud 25 november 2018, 13:08   #8
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dit forum is echt naar de kloten aan het gaan... Dagelijks nieuwe draadjes om toch maar over mocro's, makakken en bougnouls te kunnen zagen als een hoop ouwe peetjes met butthurt.

Zelfs een economische missie gaan die beotiërs voorstellen als 'problematisch'.

Dat er een paar honderd bedrijven samen met ministers + zoals dat gebruikelijk is een lid van de koninklijke familie daar naartoe trekken om contracten af te sluiten snappen de beotiërs niet.

De cretinisering van Vlaanderen begint alarmerende proporties aan te nemen.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2018, 13:12   #9
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dit forum is echt naar de kloten aan het gaan... Dagelijks nieuwe draadjes om toch maar over mocro's, makakken en bougnouls te kunnen zagen als een hoop ouwe peetjes met butthurt.

Dat er een paar honderd bedrijven samen met ministers + zoals dat gebruikelijk is een lid van de koninklijke familie daar naartoe trekken om contracten af te sluiten snappen de beotiërs niet.

Wij beseffen veel meer dan u denkt.
Wij beseffen zelfs veel meer dan u.
Oud 25 november 2018, 13:13   #10
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Jij zal het nooit begrijpen dat het merendeeel van de bevolking die mocro's, makakken en bougnouls kots en kotsbeu zijn.

Wat mij betreft mag die trut van een Astrid ginder blijven. En als het even kan haar broers, ouders en gans haar familie er achteraan.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 25 november 2018 om 13:15.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2018, 13:15   #11
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Jij zal het nooit begrijpen dat het merendeeel van de bevolking die mocro's, makakken en bougnouls kots en kotsbeu zijn.

Wat mij betreft mag die trut van een Astrid ginder blijven. En als het even kan haar broers, ouders en gans haar familie er achteraan.
2
Oud 25 november 2018, 13:27   #12
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Net zoals de Marokkanen ginder hé, ze verwachten een prinsesje, ze weten nog niet dat het een vrouw is van zestig met een enorm dikke kont.
Oud 25 november 2018, 14:04   #13
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je hoeft heus niet in de "wij" vorm te antwoorden, ik doelde overigens niet op jou maar wel op enkele vlaams blok creaturen die hier dagelijks het forum flooden met hun obsessie.

Economische missies naar andere landen zijn cruciaal voor onze economie trouwens, die sterk exportgericht is. Waarom denk je dat Voka en de andere patroonsorganisaties daar zo een voorstander van zijn ? Zijn die mensen dom misschien ? Zonder dergelijke handelsmissies zou onze economie in sneltreinvaart achteruit bollen en zouden anderen onze plaats innemen.
Oud 25 november 2018, 14:42   #14
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Tja, dat is overal merkbaar. Zelfs uw bijdragen lijden hieraan. Vroeger verschenen hier van uw hand bevlogen ideologische beschouwingen in de puurste marxistische stijl. En dat alles gebed in het nobelste Belgicisme met een diepgaande verering voor vorst en vaderland. Het was zo rijk en verheffend gesteld, dat de indruk ontstond dat u in Laeken resideerde en niet in Renaix woonde.

Die tijd is echter voorbij sinds door de algemeen vast te stellen afstomping boven de taalgrens u ook hieraan kwam te lijden. Panda's hebben van nature een grote belangstelling voor uitwerpselen, maar hierin ging u erg ver, want u begon bepaalde mensen te zien als drek en mest. Dit laatste is nochtans een onontbeerlijk plantenvoedsel, dat in de voedselketen een onvervangbare rol speelt.

Naar aanleiding van de Belgische prinsesselijke handelsmissie naar Marokko, wist u zij, die hier te lande achterbleven en het nut van zo'n expeditie eerder realistisch inschatten, uit te schelden voor ezels, kaffers, heikneuters en boerenlullen. Me dunkt, een bezoek aan het team van dierenpsychologen en dierenartsen in Pairi Daiza (gesloten tuin in het Farsi), alwaar ze een grote ervaring met panda's hebben verworven, zou in uw geval wellicht gunstig uitpakken. In afwachting van het consult, kunt u het eenzijdige dieet van verse bamboescheuten misschien ietwat vermenselijken.

Laatst gewijzigd door fcal : 25 november 2018 om 14:43.
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2018, 15:18   #15
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
Tja, dat is overal merkbaar. Zelfs uw bijdragen lijden hieraan. Vroeger verschenen hier van uw hand bevlogen ideologische beschouwingen in de puurste marxistische stijl. En dat alles gebed in het nobelste Belgicisme met een diepgaande verering voor vorst en vaderland. Het was zo rijk en verheffend gesteld, dat de indruk ontstond dat u in Laeken resideerde en niet in Renaix woonde.

Die tijd is echter voorbij sinds door de algemeen vast te stellen afstomping boven de taalgrens u ook hieraan kwam te lijden. Panda's hebben van nature een grote belangstelling voor uitwerpselen, maar hierin ging u erg ver, want u begon bepaalde mensen te zien als drek en mest. Dit laatste is nochtans een onontbeerlijk plantenvoedsel, dat in de voedselketen een onvervangbare rol speelt.

Naar aanleiding van de Belgische prinsesselijke handelsmissie naar Marokko, wist u zij, die hier te lande achterbleven en het nut van zo'n expeditie eerder realistisch inschatten, uit te schelden voor ezels, kaffers, heikneuters en boerenlullen. Me dunkt, een bezoek aan het team van dierenpsychologen en dierenartsen in Pairi Daiza (gesloten tuin in het Farsi), alwaar ze een grote ervaring met panda's hebben verworven, zou in uw geval wellicht gunstig uitpakken. In afwachting van het consult, kunt u het eenzijdige dieet van verse bamboescheuten misschien ietwat vermenselijken.
Ik ben even overweldigd door deze overvloed van stupiditeiten, die je eerste reactie in dit verder volkomen onfunctionele draadje nog wat extra 'diepgang' geven.
Om van mij enige sympathie voor het marxisme te verdenken, moet men echt dom zijn, aangeboren of door conditionering blijft een open vraag.
Verering van vorst ? Ook weer iets uit de wondere wereld van de zeloten van de niet-bestaande republiek maar die in hun fata morgana 'bijna' realiteit is. De monarchie, beste fcal, is een instituut dat zijn functioneel nut heeft in ons parlementair systeem. Niet meer, niet minder. Elke emotie daarbij is futiel en zeker niet iets waar ik wakker van lig. Om het iets plastischer uit te drukken, en je te helpen het te begrijpen : kloothommels die de dag van de monarchie vieren zijn even gat-achterlijk dan kloothommels die naar het zangfeest, de ijzerbedevaart of de nazi versie daarvan genaamd d'Yserwaecke gaan.
Geen spek voor mijnen bek dus.
Maar enkele jaren hier op het forum leert dat iedereen die niet geïnfecteerd is met het vlaams-nationale virus in de tunnelvisie der vendeliers gelijk .staat aan een "monarchist". Het zij zo, ik heb de illusie al jaren geleden opgegeven dat men zeloten en fanatici kan helpen.
Misschien ook even opmerken dat ik niet in Renaix woon, maar in Ronse. Ik dacht dat de vendelende brigade toch al zo ver was in haar begrip dat men de naam van steden gelegen in vlaanderen in het nederlands hoort te schrijven ? Enkele lessen gemist ? Beetje te moeilijk ?

Op je overduidelijke scatologische interesse in uitwerpselen al dan niet van dieren ga ik niet ingaan, ik heb geen interesse in landbouwer worden, en het biologische afbraakproces van meststoffen is off topic hier.
Mijn enige (en blijvende) verwijzing naar excrementen zijn unilateraal gericht op 1 doel waar het echt symbool voor kan staan : het vlaams blok. De bruine horde dus. Met alle mestkevers die daarbij horen en enthousiast met de stront aan het werk gaan in hun blijvende queeste om geïnteresseerden in het eindproduct te plezieren.

Maar na ingegaan te zijn op het steriele gelul toch deze precisering over het onderwerp zelf : elke economische missie waar een paar honderd ondernemers vragende partij voor zijn om hun handel in het buitenland te kunnen gaan slijten is economisch zinvol. Mensen met een beetje voeling in de economie weten dat. Gepensioneerden, verzuurde ex-ambtenaren of andere uitkeringstrekkers met nostalgie naar het avondland niet blijkbaar. Jouw beschrijving van die groep als "ezels, kaffers, heikneuters en boerenlullen" is van jouw hand en voor jouw rekening.

Wat me er natuurlijk niet van kan & mag beletten om er volkomen mee akkoord te gaan.

Laatst gewijzigd door Pandareus : 25 november 2018 om 15:20.
Oud 25 november 2018, 15:22   #16
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wij weten dat je zulke reizen van je belastingen kunt laten betalen.

Anderen denken dat het was om te werken.
Oud 25 november 2018, 17:17   #17
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Wij weten dat je zulke reizen van je belastingen kunt laten betalen.

Anderen denken dat het was om te werken.
Oud 25 november 2018, 17:34   #18
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je hoeft heus niet in de "wij" vorm te antwoorden, ik doelde overigens niet op jou maar wel op enkele vlaams blok creaturen die hier dagelijks het forum flooden met hun obsessie.

Economische missies naar andere landen zijn cruciaal voor onze economie trouwens, die sterk exportgericht is. Waarom denk je dat Voka en de andere patroonsorganisaties daar zo een voorstander van zijn ? Zijn die mensen dom misschien ? Zonder dergelijke handelsmissies zou onze economie in sneltreinvaart achteruit bollen en zouden anderen onze plaats innemen.
Daar gaat u in de fout want het heeft totaal niets met VB 'creaturen' te maken maar met de manier waar ze de missie's met binnenhalen en dat is alleen maar op de manier van dat men zegt: 'Als u nog 35.000 (of meer) van onze mensen toelaat toelaat in uw land' dan is dan mag u uw missie als geslaagd beschouwen.

Meer moet je daar echt niet gaan achter zoeken.
Oud 25 november 2018, 17:41   #19
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daar gaat u in de fout want het heeft totaal niets met VB 'creaturen' te maken maar met de manier waar ze de missie's met binnenhalen en dat is alleen maar op de manier van dat men zegt: 'Als u nog 35.000 (of meer) van onze mensen toelaat toelaat in uw land' dan is dan mag u uw missie als geslaagd beschouwen.

Meer moet je daar echt niet gaan achter zoeken.
Ik hoop dat dat niet waar is.
Oud 25 november 2018, 17:54   #20
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik hoop dat dat niet waar is.

Ben je nu echt al je kritisch inzicht kwijt...

Hij zit dat gewoon uit zijn neus te pulken, het is pure onzin. Altijd hetzelfde met blok creaturen...

Je ziet toch ook dat hij voor zijn bewering geen enkele staving met bronvermelding geeft ? Dit is toogpraat voor de Seefhoek.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be