![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prinses Astrid leidt in Marokko “grootste economische missie ooit”
Citaat:
Ik hoop dat ik dat verkeerd ingeschat heb. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar bij zo'n besprekingen horen toch ook goede afspraken gemaakt te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of er al ooit goede afspraken gemaakt geweest zijn dat lijkt mij twijfelachtig. Misschien zijn de afspraken er alleen maar voor diegenen die er ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wij moeten niet verhuizen. Zij komen naar hier en hebben veel personeel nodig, dat hard werkt.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar vrees ik dus ook voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit forum is echt naar de kloten aan het gaan... Dagelijks nieuwe draadjes om toch maar over mocro's, makakken en bougnouls te kunnen zagen als een hoop ouwe peetjes met butthurt.
Zelfs een economische missie gaan die beotiërs voorstellen als 'problematisch'. Dat er een paar honderd bedrijven samen met ministers + zoals dat gebruikelijk is een lid van de koninklijke familie daar naartoe trekken om contracten af te sluiten snappen de beotiërs niet. De cretinisering van Vlaanderen begint alarmerende proporties aan te nemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij beseffen zelfs veel meer dan u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft mag die trut van een Astrid ginder blijven. En als het even kan haar broers, ouders en gans haar familie er achteraan. Laatst gewijzigd door Skobelev : 25 november 2018 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Economische missies naar andere landen zijn cruciaal voor onze economie trouwens, die sterk exportgericht is. Waarom denk je dat Voka en de andere patroonsorganisaties daar zo een voorstander van zijn ? Zijn die mensen dom misschien ? Zonder dergelijke handelsmissies zou onze economie in sneltreinvaart achteruit bollen en zouden anderen onze plaats innemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die tijd is echter voorbij sinds door de algemeen vast te stellen afstomping boven de taalgrens u ook hieraan kwam te lijden. Panda's hebben van nature een grote belangstelling voor uitwerpselen, maar hierin ging u erg ver, want u begon bepaalde mensen te zien als drek en mest. Dit laatste is nochtans een onontbeerlijk plantenvoedsel, dat in de voedselketen een onvervangbare rol speelt. Naar aanleiding van de Belgische prinsesselijke handelsmissie naar Marokko, wist u zij, die hier te lande achterbleven en het nut van zo'n expeditie eerder realistisch inschatten, uit te schelden voor ezels, kaffers, heikneuters en boerenlullen. Me dunkt, een bezoek aan het team van dierenpsychologen en dierenartsen in Pairi Daiza (gesloten tuin in het Farsi), alwaar ze een grote ervaring met panda's hebben verworven, zou in uw geval wellicht gunstig uitpakken. In afwachting van het consult, kunt u het eenzijdige dieet van verse bamboescheuten misschien ietwat vermenselijken.
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles Laatst gewijzigd door fcal : 25 november 2018 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om van mij enige sympathie voor het marxisme te verdenken, moet men echt dom zijn, aangeboren of door conditionering blijft een open vraag. Verering van vorst ? Ook weer iets uit de wondere wereld van de zeloten van de niet-bestaande republiek maar die in hun fata morgana 'bijna' realiteit is. De monarchie, beste fcal, is een instituut dat zijn functioneel nut heeft in ons parlementair systeem. Niet meer, niet minder. Elke emotie daarbij is futiel en zeker niet iets waar ik wakker van lig. Om het iets plastischer uit te drukken, en je te helpen het te begrijpen : kloothommels die de dag van de monarchie vieren zijn even gat-achterlijk dan kloothommels die naar het zangfeest, de ijzerbedevaart of de nazi versie daarvan genaamd d'Yserwaecke gaan. Geen spek voor mijnen bek dus. Maar enkele jaren hier op het forum leert dat iedereen die niet geïnfecteerd is met het vlaams-nationale virus in de tunnelvisie der vendeliers gelijk .staat aan een "monarchist". Het zij zo, ik heb de illusie al jaren geleden opgegeven dat men zeloten en fanatici kan helpen. Misschien ook even opmerken dat ik niet in Renaix woon, maar in Ronse. Ik dacht dat de vendelende brigade toch al zo ver was in haar begrip dat men de naam van steden gelegen in vlaanderen in het nederlands hoort te schrijven ? Enkele lessen gemist ? Beetje te moeilijk ? Op je overduidelijke scatologische interesse in uitwerpselen al dan niet van dieren ga ik niet ingaan, ik heb geen interesse in landbouwer worden, en het biologische afbraakproces van meststoffen is off topic hier. Mijn enige (en blijvende) verwijzing naar excrementen zijn unilateraal gericht op 1 doel waar het echt symbool voor kan staan : het vlaams blok. De bruine horde dus. Met alle mestkevers die daarbij horen en enthousiast met de stront aan het werk gaan in hun blijvende queeste om geïnteresseerden in het eindproduct te plezieren. Maar na ingegaan te zijn op het steriele gelul toch deze precisering over het onderwerp zelf : elke economische missie waar een paar honderd ondernemers vragende partij voor zijn om hun handel in het buitenland te kunnen gaan slijten is economisch zinvol. Mensen met een beetje voeling in de economie weten dat. Gepensioneerden, verzuurde ex-ambtenaren of andere uitkeringstrekkers met nostalgie naar het avondland niet blijkbaar. Jouw beschrijving van die groep als "ezels, kaffers, heikneuters en boerenlullen" is van jouw hand en voor jouw rekening. Wat me er natuurlijk niet van kan & mag beletten om er volkomen mee akkoord te gaan.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 25 november 2018 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Anderen denken dat het was om te werken.
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer moet je daar echt niet gaan achter zoeken. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ben je nu echt al je kritisch inzicht kwijt... Hij zit dat gewoon uit zijn neus te pulken, het is pure onzin. Altijd hetzelfde met blok creaturen... Je ziet toch ook dat hij voor zijn bewering geen enkele staving met bronvermelding geeft ? Dit is toogpraat voor de Seefhoek. |
![]() |
![]() |