![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Marrakech vs stemrecht vreemdelingen vs handelsverdrag Canada
Beste forum bezoekers . Mag ik even rekenen op jullie collectief geheugen Het geval Marrakech doet me een beetje denken aan Stemrecht voor vreemdelingen. Daar was een wisselmeerderheid en protesteerde VLD als regeerpartij. Met een wisselmeerderheid (tegen de wil van de meerderheid van het volk ? ) werd dit gestemd. Maar VLD bleef wel in de regering zitten. Handelverdrag Canada. Daar was geheel Europa voor. Ook federaal België , ook Vlaanderen. Enkel de regering van Wallonië was in Europa tegen. Hoe hebben ze dit dan opgelost? Mijn vraag is nu om gelijkenissen te zoeken en ook verschillen. Zowel gedrag van MR-OVLD-CDV-NVA als de premier van dat moment Zo kan ik de puzzel leggen Dank u
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 9 december 2018 om 09:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zijn soms zaken waar de regeringspartijen geen consensus vinden en dan lost men dit zo op. Het probleem was wel bij het migrantenstemrecht ook het parlementaire werk geblokkeerd tegen De Gucht dan, en dit was niet zo netjes. Als men beslist om het beslissing te maken van het parlement dan mag een regeringspartij ook oppositie bieden tegen de maatregel, dit is een regel van het spel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |