![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen we, na de zoveelste frats van O-VLD, een andere naam bedenken voor mensen die wel voor de vrije markt zijn maar die niets meer met liberalen te maken willen hebben? Ik vraag het voor een vriend.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 9 december 2018 om 18:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen.
![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Libros
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Normale mensen?
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yellows????
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Liberalen past meer bij (o)VLD dan ooit te voren. Ze passen vrijheid in verantwoordelijkheid consequent toe, ook in migratievraagstuk. De critici zijn gewoon geen liberalen. Dat is alles.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 9 december 2018 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu hij burgemeester is zegt hij....de knips blijven. Lullen en vullen ...daar wijken ze niet van af.
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Glibberaal? (denk aan de emmer snot)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat je de vraag niet goed begrepen hebt
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U vleit mij: dit is teveel eer voor mijn nederige persoontje
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Open Grenzen VLD
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marrakesh KaKa VLD
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() MITM
Normaal is dat 'Man In The Middle' een of ander pc veiligheidsrisico/attack dus houden we het liever op 'Men In The Middle' ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 december 2018 om 22:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Is een beetje hetzelfde als klassiek liberalen in de Europese traditie, maar helpt ze mogelijk wat onderscheiden van andere stromingen.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke andere stromingen ?
![]() ![]() ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 9 december 2018 om 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is de bedoeling een naam te verzinnen voor mensen die zich eigenlijk schamen liberaal te zijn.
![]() |
![]() |