Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 december 2018, 05:25   #1
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard 'Vanaf nu zou mijn generatie beter zwijgen'

'Vanaf nu zou mijn generatie beter zwijgen' citaat F.M
"L’Union ne peut pas corriger ce qui va mal dans les États membres"
Abonnés Francis Van de Woestyne Publié le samedi 22 décembre 2018 ?* 17h53 - Mis ?* jour le samedi 22 décembre 2018 ?* 17h55
Herman Van Rompuy, ancien président du Conseil européen, ancien Premier ministre belge.
L’instabilité domine dans plusieurs pays et en Europe. D’où vient-elle??
L’instabilité, je l’ai connue pendant toute ma vie professionnelle. En 1980, j’avais écrit un texte intitulé?: “Com ment transformer l’angoisse en espoir??” Il est toujours d’actualité. Je ne dis pas cela pour relativiser tout, ce serait de la fausse sagesse. Il y a de l’instabilité due ?* la situation aux États-Unis, ?* la montée des nationalismes?: ce n’est plus un monopole européen.
(...)
https://www.lalibre.be/actu/internat...70fdc91c1a4f76
Voorzitter van de Europese raad, wat is dat en voor wie, hebben wij de persoon verkozen, het wit konijn ?
Net zoals die andere die door de haren gaat, commissievoorzitter, hebben wij hem verkozen?
Voorzitter van de raad, het is al beter dan voorzitter van Europa, de titel dat de man per vergissing in eerste instantie van zo goed al iedereen kreeg. Postje in het leven geroepen door zijn vriend Wilfried Martens samen met het EVP. Wat heeft het aan publiek geld allemaal gekost om hun belangen te dienen is ook een goede vraag?
In het bovenstaande artikel spreekt de zelfzekere man over wijsheid, waar is die bij hem gebleven tijdens zijn vet betaald mandaat op koten van… Indien deze gave had gehad dan waren er vandaag geen “gilets jaunes”.
Wat heeft hij gerealiseerd, buiten al de reizen “au frais de la princesse”. Wat heeft hij gedaan voor en sociale Europa. Hij de man die ooit stelde, gewoon doen, je moet de vraag niet stellen..
En nu waarschijnlijk in dat bestuur van senioren om te zeggen wat er met de huidige generatie moet gebeuren en om beloningen uit te delen aan trouwe soldaten die blindelings en zonder tegenspraak een postje krijgen bij de Nationale bank van B… om verder het politiek spel te vervalsen en in handen te houden, kost wat kost…
Hij die omdat zijn broer van Yves Leterme geen ministerpostje kreeg Yves samen met de andere Herman naar huis speelde.
Misschien moet hij vandaag de raad (citaat) volgen van Frank:
'Vanaf nu zou mijn generatie beter zwijgen'
28 juli 201800:00
https://www.tijd.be/nieuws/archief/v.../10035128.html

Alsook in een ander domein dat even ziek is en waar er spijtoptanten aan het woord zijn, deze van Eric Cantona die zei :
‘I understood before others what the circus was’ X2

Vrije meningsuiting uitgave 2018
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2018, 07:44   #2
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE Bekijk bericht
'Vanaf nu zou mijn generatie beter zwijgen' citaat F.M
"L’Union ne peut pas corriger ce qui va mal dans les États membres"
Abonnés Francis Van de Woestyne Publié le samedi 22 décembre 2018 ?* 17h53 - Mis ?* jour le samedi 22 décembre 2018 ?* 17h55
Herman Van Rompuy, ancien président du Conseil européen, ancien Premier ministre belge.
L’instabilité domine dans plusieurs pays et en Europe. D’où vient-elle??
L’instabilité, je l’ai connue pendant toute ma vie professionnelle. En 1980, j’avais écrit un texte intitulé?: “Com ment transformer l’angoisse en espoir??” Il est toujours d’actualité. Je ne dis pas cela pour relativiser tout, ce serait de la fausse sagesse. Il y a de l’instabilité due ?* la situation aux États-Unis, ?* la montée des nationalismes?: ce n’est plus un monopole européen.
(...)
https://www.lalibre.be/actu/internat...70fdc91c1a4f76
Voorzitter van de Europese raad, wat is dat en voor wie, hebben wij de persoon verkozen, het wit konijn ?
Net zoals die andere die door de haren gaat, commissievoorzitter, hebben wij hem verkozen?
Voorzitter van de raad, het is al beter dan voorzitter van Europa, de titel dat de man per vergissing in eerste instantie van zo goed al iedereen kreeg. Postje in het leven geroepen door zijn vriend Wilfried Martens samen met het EVP. Wat heeft het aan publiek geld allemaal gekost om hun belangen te dienen is ook een goede vraag?
In het bovenstaande artikel spreekt de zelfzekere man over wijsheid, waar is die bij hem gebleven tijdens zijn vet betaald mandaat op koten van… Indien deze gave had gehad dan waren er vandaag geen “gilets jaunes”.
Wat heeft hij gerealiseerd, buiten al de reizen “au frais de la princesse”. Wat heeft hij gedaan voor en sociale Europa. Hij de man die ooit stelde, gewoon doen, je moet de vraag niet stellen..
En nu waarschijnlijk in dat bestuur van senioren om te zeggen wat er met de huidige generatie moet gebeuren en om beloningen uit te delen aan trouwe soldaten die blindelings en zonder tegenspraak een postje krijgen bij de Nationale bank van B… om verder het politiek spel te vervalsen en in handen te houden, kost wat kost…
Hij die omdat zijn broer van Yves Leterme geen ministerpostje kreeg Yves samen met de andere Herman naar huis speelde.
Misschien moet hij vandaag de raad (citaat) volgen van Frank:
'Vanaf nu zou mijn generatie beter zwijgen'
28 juli 201800:00
https://www.tijd.be/nieuws/archief/v.../10035128.html

Alsook in een ander domein dat even ziek is en waar er spijtoptanten aan het woord zijn, deze van Eric Cantona die zei :
‘I understood before others what the circus was’ X2

Vrije meningsuiting uitgave 2018

Begin misschien met zelf het goede voorbeeld te geven ?
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2018, 09:37   #3
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard

Beste Pandareus,

Ik stel vast dat jij mij nog altijd volgt dit verheugd mij en stelt mij gerust aangaande de kwaliteit van mijn "postings".

Bedankt,

Gelukkig 2019

Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 23 december 2018 om 09:39.
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be