![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Goede' voornemens ...
Bye bye goede voornemens: in 2019 kies je beter voor een jaarthema. Het totaal over een andere boeg gooien of gewoon verder doen zoals u bezig was? Wat zijn uw 'goede' voornemens? Zijn die 'goede' voornemens allemaal haalbaar of bereikbaar? Ik heb er alvast ééntje en dat is stoppen met het invullen van Lotto/Euromilj want dat is toch maar dweilen met de kraan open. (in mijn geval dan wel) Of ... 9 goede voornemens voor uw geld in 2019 ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man, je bent 11 maand te vroeg.
![]()
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Casemods ![]() ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 januari 2019 om 11:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik ben vorig jaar gestopt met roken. Ik zal dit jaar stoppen met heroine.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn goede voornemen voor 2018 was geen goede voornemens meer maken. Dat lukt wonderwel.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand afmaken.
Zelf proberen in leven te blijven. Nuja, goede voornemens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Nee, gewoon blank, atheïst en gefrustreerd. En zelf in leven blijven is al een hachelijke onderneming genoeg voor me. Hoef daar niet voor naar Syrië te gaan eerst. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat is daar zo extreem aan. Heb het twaalf jaar gedaan. Zeer rustige sport.
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mij zal het jammer genoeg door ziekte zijn. Dus ja, hachelijke bedoening om zo nog wat langer te mogen blijven leven he! Maar ik doe men best ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb een goed voornemen voor de vrouwen.
https://www.youtube.com/watch?v=nunTMMFlPYg "Monster curves." whaha. Het is voor de wetenschap. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=R3W2e5M9IX8
"Goede haarstijlen voor je gezichtsvorm & hoe je je gezichtsvorm kunt bepalen" | Justine Leconte Jezus; die wijven. Waar die zich mee bezighouden... Alle paardenkoppen en radiokoppen kunnen nu vertrekken, "Universalia" is in da house. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat afschuwelijk. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=v8QuoEwSnIU Pas op of "Jaws"; valt aan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Oooh; ik lag dubbel met deze onzin. "Jaws".... Whahaha.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=eeM3oDXOzI8
"Invasion of the Body Snatchers" Ooow. Dit is echt grof! Maar ja, mannen humor... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Echt ééntje dat je zeker niet in huis wil. ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 januari 2019 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |