![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20190108_04086353
Citaat:
(in praktijk 1/3 daarvan waarbij voorhechtenis dubbel telt) geef die man toch een spuitje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon herleiden tot organen voor transplantatie.
Alcohol en medicijnenmisbruik is geen excuus, maar een reden die de feiten niet minder erger maakt.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een baby van 5 maanden verkrachten, ge moet er maar goesting voor hebben he. Kon de kat van de buren niet dienen ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je dat leest begin je toch te twijfelen of die man wel degelijk een "dokter" is. Niet dat ik op mijn leeftijd nog zo naief zou zijn om te denken dat er bij dokters geen crapuultjes kunnen voor komen. Maar dit tart toch elke verbeelding. En die baby was dan nog een kleinkind van die misdadige idioot!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ![]() De enigste oplossing voor kinderverkrachters. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben om principiële redenen een tegenstander van de doodstraf. Maar voor kinderverkrachters zijn er maar 2 oplossingen : effectieve levenslange opsluiting of idd de doodstraf. Dergelijke beesten horen niet meer in de maatschappij thuis. Nooit meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar ben ik principieel tegen. Omdat het de martelaar kwetst. Cipiers die deze beesten moeten voederen. De snelle dood door de kogel is beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gezegd, iemand die een baby verkracht is gewoon waanzinnig. Ik zou dat eerder als een psychiatrisch geval beschouwen dan als een misdadiger. Wat een raar idee ! In de mate dat ge nog kunt "begrijpen" dat een manneke van 9 jaar verkrachten enig erotisch plezier kan opwekken als ge bizar genoeg zijt, kunt ge toch totaal niet begrijpen hoe ge een baby van 5 maanden kunt verkrachten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik wens hem veel intense en warme knuffel scenes toe als de andere gevangenen ontdekken wie hij is en wat hij gedaan heeft. Ik heb zo het vermoeden dat die voor de rest van zijn leven ofwel in afzondering gaat zitten ofwel serieel tot moes gaat geslagen worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn moeder zaliger had indertijd een vaste remedie voor dergelijke daden: "afsnijden en aan de kat geven"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() dit vind ik grappig :
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Afmaken, meteen. (die arts uiteraard) Hoe zouden de ouders van die baby zich nu voelen als ze weten wat hun vader/schoonvader heeft gedaan? (schoon)vader of niet, ik sla die tot moes... ![]() Laatst gewijzigd door Skobelev : 9 januari 2019 om 07:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meh, door zijn leeftijd en zelfverklaarde "substantiemisbruiken" is die zelfs geen goeie orgaandonor meer. Misschien goed als garnalenvoer?
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zorgen dat dit nooit meer gebeurt. geef die man een spuit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() gestoorden genoeg die geen vlieg kwaad doen.
begin al met de pedofielen en tienerpooiers wel, OK. die recidive ligt toch tegen de 100%. Laatst gewijzigd door Anna List : 9 januari 2019 om 07:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |