![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.hln.be/nieuws/binnenland...king~a7797f5f/
Ik dacht dat gender niet bestaat? Nu krijgen we een "vrouwen"staking. Citaat:
Dus wat is het punt? De onredelijkheid van het feminisme begint buitengewone vormen aan te nemen. Wat willen ze hier nu mee bereiken? De feministische waanzin bereikt een triest dieptepunt. Men vraagt zich dan af waarom mannen liever gamen en single blijven dan zo een kreng in huis te pakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En op 11 maart weiger ik de vuilnis buiten te zetten, de kinderen naar school te brengen.....
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feminisme is simpelweg chantage voor "free shit."
Wij zijn er eindelijk vanaf, nu moet de maatschappij er maar op babysitten. De vrijheid van vrouwen betekent automatisch de vrijheid van mannen. Gedaan met wat onder de plak liggen en luisteren naar gezaag. Gedaan met LIJDEN EN PIJN! Freeeeedoooom! Maar even serieus, mannen kunnen toch ook even goed staken zoals "Libro" zei....
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() PS Waarom zet je mijn nickname tussen aanhalingstekens?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 26 januari 2019 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondanks dat alles is hun vertegenwoordiging ondermaats. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 27 januari 2019 om 08:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() 8 maart, de dag waarop Westerse vrouwen, die niets tekort komen en alle kansen kregen, klagen hoe hard ze "gediscrimineerd" worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Feminisme is een ernstig probleem dat dringend aangepakt moet worden. Het zet constant vrouwen op tegen mannen. Het is nefast voor de toekomstige man/vrouw relatie en daarom ook een gevaar voor het voortbestaan van de mens. Er zal met harde hand ingegrepen moeten worden.
Het is een schande dat een partij als NVA zichzelf als een feministische partij omschrijft. Figuren als Zuhal Demir en Asita Kanko zijn vergif voor Vlaanderen. Terugsturen naar het land van herkomst ! Niet alle vrouwen binnen NVA zijn te vinden voor feminisme, een goed voorbeeld is Valerie Van Peel. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 27 januari 2019 om 10:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vrouwen en mannen zijn gelijkwaardig maar niet gelijk. Elk heeft zijn eigen specialiteiten. Vrouwen zijn heel erg belangrijk voor het gezin, mannen voor de samenleving. Uiteraard zijn er binnen elke groep uitzonderingen, maar gemiddeld genomen is een vrouw meer gemaakt voor de opvoeding van de kinderen, het huishouden en mannen meer voor het besturen van de samenleving en het draaiende houden van de economie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pikant detail: de staking valt in de krokusvakantie.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Saoudi-Arabië heeft net gebeld. Ze vragen hun genderdiscours terug.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
's Avonds -meestal in de slaapkamer- zien ze de verschillen. De Fransen zeggen: vivre pour vivre. En ze hebben gelijk ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij ons is er besloten dat ik ga naar de betoging, want ik voel met net iets meer vrouw dan die van ons haar man voelt.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Bedoel maar, de dag dat ik bezig ben een vrouw het hof te maken moet ze maar inschatten of ik als man geloofwaardig genoeg ben voor haar, daarnaast als ik ontdek dat de vrouw in kwestie voorheen een man was, zal ik daar niets over zeggen of dat aan de grote klok hangen, valt dan nog wel te zien of ik contact ga houden of definitief besluit om hiermee geen verdere relatie aan te gaan...nu is het zo dat die informatie maar pas later aan bod zal komen...tot dan ga je in eerste instantie uit van dat je een 'echte' vrouw aan de haak hebt tot de transitie van de vrouw in kwestie aan bod komt...of ik zal dat indien dit niet gebeurd dit wel vanzelf merken in bed ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |