![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() CD&V wil moskeeën geen vijf jaar laten wachten op erkenning.
Citaat:
Eigenlijk gaat het er in de eerste instantie om om strengere criteria alvorens een erkenning toe te staan op te leggen, wat niet meer dan juist is. De invloed van Erdogan breken, geen ‘importimams’: Homans wil strengere criteria voor erkenning moskee. Weg ermee met die handel of lijkt u dat te dramatisch beste forumleden & lezers altegader? ![]() p.s. De kans dat de nieuwe erkenningscriteria nog voor de verkiezingen goedgekeurd raken, is klein. Mogelijk maakt het onderwerp uit van de onderhandelingen voor de nieuwe regering.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 februari 2019 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar staat de CD&V?
Aan de kant van de moslims uiteraard.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kaloten hebben dringend (islamitische) stemmen nodig.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 50 jaar dan maar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk gaat dat om 'kiesvee' proberen te winnen maar dat zou best wel eens faliekant kunnen aflopen.
![]() Bepaalde partijen zien hun stemmenaantal tot onder het vriespunt zakken. De autochtone is ook bepaalde partijen hun zever meer dan beu dus moeten deze partijen op zoek gaan naar ander kiesvee. Dat lijkt mij veruit de enige reden waarom men mensen die van einde ende verre komen aangereden/gevaren nog maar blijft binnenhalen, ze alle mogelijke voordelen blijft geven. Op huidig ogenblik zijn er al tal van Europese landen die het anders zien en schreeuwen zoals het Vlaams Blok jaren eerder wist te scanderen: "Eigen volk eerst" Nu kan je dat niet meer onder stoelen- of banken steken maar men zou beter de autochtone bevolking een beetje meer voordelen geven dan altijd die anderen maar. Waarschijnlijk zie ik dat weer maar eens verkeerd en mag ik mij op de nodige ongezouten reacties verwachten, ja graag. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 februari 2019 om 13:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigen volk eerst klinkt in Amerika: "America first" Reeds in de jaren 1800 verklaarde een Amerikaans president: "Amerika voor de Amerikanen!" De autochtonen méér voordelen geven: de laagste pensioenen optrekken: die mensen hebben hun ganse leven HARD gewerkt voor ONZE welvaart. De politiekers MOETEN dankbaarder zijn want het is ook dank zij hen dat zij NU kunnen aan politiek doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Clinton het zei dan was dat tof. Als Trump hetzelfde zegt dan is het racisme.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Wanneer gaat men eindelijk eens begrijpen dat Islam geen godsdienst is maar een politieke doctrine onder valse vlag en dat Moslims zijn geen ras zijn. Als Islam een godsdienst is dan is Nazisme dat ook. Ze willen beiden de wereld overheersen.
https://www.youtube.com/watch?v=BsAH6_3XLtA |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probleem. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kijkt u dan aan tegen de oproep van Jezus om allen in Zijn naam te bekeren en te dopen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor het eerst zijn er meer mensen met allochtone achtergrond dan autochtonen in Antwerpen ... Arm België en Vlaamse hoodstad, dat belooft voor de toekomst en komt nooit meer goed. Met dank aan die duurbetaalde paljassen daar in Brussel die voor de stemmetjes gingen ipv. voor het land.
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik geloof in wat ik zie en voel, leef zoals het hoort en als er een god bestaat zal hij het goedkeuren maar ik reken er niet op. Daarom moet iedere dag dat ik hier ben zo leuk mogelijk zijn.
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gotver Jan! Je poogt ons opnieuw in het groene struikgewas te trekken. Blijf bij de topic. Wij hebben hier geen diepgaande uitleg over Godsdienst nodig. Laat dat aan de pasters. Die hebben nu al geen volk in hun kerk. Als ze binnen kort nog zwarte immams sturen ga je die ook nog verdedigen zeker? Ik zal U ook eens een vraag stellen! Hoe verenig jij uw geloof met de standpunten van uw partij? Ontboezem jouw hart ook eens. Uw onnozel vragen en dwarsliggerij op dit forum en belerend doen tegenover iedereen zijn echt niet meer te pruimen. Wat primeert er feitelijk bij U? Bewijzen dat je echt slimmer bent dan anderen? Doe maar hoor. Als je echt wil aantonen dat het VB dus stomerikken herbergt dan slaag je daar wonderwel in. Het zijn toch allemaal zo'n goede mensen die hier komen leven op onze kosten. Op voorwaarde natuurlijk dat ze maar gelovig zijn. Dan zijn het allemaal goei en mogen ze moskeeën zetten. Duivenkoten mag niet. Dat is des duivels. Je hebt uw beroep gemist Jan. Jij had paus moeten worden. Dan was de kerk gered. Jongens toch! Kunnen ze hier zagen op dit forum! En vooral prediken over iets anders dan de topic bedoeld. ![]() Maar kom. Leg ons eens uit wat echt geloof is. Wij vragen er niet achter maar als je absoluut eens iets wil zeggen dan zal ik luisteren. Zingen mag je ook. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ga ook niet gaan stemmen omdat ik "ze" niet geloof en terecht.
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het lukt hem ook redelijk als je de beurs wat volgt. Ok, ondertussen zal hij ook wel aan zichzelf denken maar zo iemand mankeren we hier in België zie. Hier denken ze enkel aan zichzelf en niet aan het land.
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|