![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Gisteren maakten verschillende kranten melding van het feit dat Léon Zaks, een topman van het ministerie van de Franse Gemeenschap aangehouden werd op verdenking van gesjoemel met facturen en naar de gevangenis van Vorst werd gebracht.
Het zou gaan om een onderzoek naar facturen die betaald zouden zijn zonder dat daar prestaties tegenover stonden. --------------------------------------------------- Gisteren stond er bij praktisch alle kranten vermeld dat deze topambtenaar een PS-signatuur had... Groot was mijn verwondering vast te stellen dat de vermelding van die signatuur bij praktisch alle kranten verdwenen is. Zie onderstaande links, waar dit duidelijk vermeld staat... Klik deze aan en U zult zien dat hiervan nergens nog sprake is... Huiszoeking op ministerie van de Franse gemeenschap - België - HLN De Standaard Mobile - Nieuws - Politie verricht huiszoeking bij ... Perquisitions �* la Fédération Wallonie-Bruxelles: une personne �* la ...Op de site van La Libre Belgique - die als eerste dit feit bekendmaakte - staat die vermelding evenwel nog steeds in koeien van letters: ► Un haut fonctionnaire PS va en prison Zou in de meeste kranten de verwijzing naar de PS op eigen initiatief verwijderd zijn? Of zou daar iemand anders achter steken en zo ja, wie en waarom? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moet daar niet meer achter zoeken, dan dat de ps-figuren van die kranten uit eigen beweging een paar jonge redacteurs een beetje bijgestuurd hebben.
Dat gaat zo in sommige van de ons aangrenzende landen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() In de Vlaamse kranten staat NIKS meer! Hele link is foetsie
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 5 oktober 2011 om 14:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Van de 100 Vlaamse ambtenaren, van verschillende politieke signatuur, waartegen een onderzoek wegens fraude en malversaties loopt, hoor ik ook al een tijdje niets meer. Zou het kunnen dat.....?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111004_106 http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...orruptie.dhtml ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sossen die sjoemelen...hahaha...wie vindt het uit...
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Jacobus, Jacobus, Hebt U in de door mij opgegeven links naar de sites waar van dit feit nu nog melding gemaakt wordt ► ergens 'PS-signatuur' of een andere verwijzing naar de grootste Franstalige partij gevonden? ![]() ![]() ![]() Gisteren stond die verwijzing er duidelijk in... Als bewijs gaf ik de zoekresultaten van Google, waar U (zie mijn openingspost) de verwijzing nog duidelijk kunt zien! ![]() Ik plak ze hier nog eens: En klik voor alle zekerheid eens op deze linkHuiszoeking op ministerie van de Franse gemeenschap - België - HLN ![]() Laatst gewijzigd door freelancer : 5 oktober 2011 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |