![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van beren wordt onterecht wel gedacht dat ze een winterslaap houden. Het gaat hierbij om een winterrust; de hartslag vertraagt weliswaar, maar de lichaamstemperatuur blijft vrij constant. Een beer kan dan ook gemakkelijk wakker worden gemaakt.
Vraag is nu wanneer die rustperiode nu juist begint en waarom beren minder lang rusten of slapen dan bvb Alpenmarmotten ?
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb al eens berenvlees gegeten. Dat smaakte wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() o_0
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik slaap ook terwijl ik rust. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
i.e. My computer is in hibernate mode = Mijn computer staat in slaapstand The bear is hibernating = De beer houdt zijn winterslaap Merk op dat de computer in slaapstand nog altijd energie gebruikt, gewoon heel weinig, dit is ook zo bij beren, zij slapen vele uren en lang, maar ze zijn zeker nog enkele uren wakker. Voor ontlasting en misschien zelfs een kleinigheidje te eten. Maar voor de rest zijn ze heel inactief. Het is niet zo dat ze een heel seizoen in coma liggen. lol.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris