![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn veertienjarige dochter zat deze ochtend in de zetel met een lang gezicht, toen ik haar vroeg wat er scheelde wist ze me te vertellen dat al haar vriendinnen op reis geweest waren deze vakantie en zij niet. Ik zeg haar met mijnen onozele kop:"Ach schatje, ik beloof je we zullen in de toekomst terug wat meer naar El Hierro gaan" "Papa naar El Hierro gaan is niet op vakantie gaan voor mij, jij gaat daar altijd werken en daar is niets te zien".
Dus jullie weten het, El Hierro is voor mijn dochtertje geen vakantie, maar wat jullie nog niet weten is dat dien goeien ouden Hoomer niet graag op vakantie gaat, ons appartementje aan zee dat gaat nog, Tenerife omdat we daar moeten passeren op de weg naar El Hierro en verder pffff heb alles gezien eigenlijk, heb lange tijd in Calpé gewoond bovendien. Nu ben ik dus semi verplicht om de volgende lange weekends en/of vakantie vakantiebestemmingen uit te zoeken om mijn dochtertje tevreden te stellen. Het kind wil naar; Londen, Parijs, Wenen en nog wat, ze wil musea bezoeken en ga maar door, den Hoomer zou dan weer liever ergens aan de middellandse zee vertoeven. Mijn waarde forumgenoten, suggesties voor verlengde weekends, korte uitstapjes en vakanties zijn dus welkom.
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 19 april 2019 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Met uw 14-jarige dochter... naar El Hierro... en gij betrouwt da met wat daar allemaal rondloopt?
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
14 is wel een lastige leeftijd... Ze zijn te jong om alleen te gaan en te oud om met "papa en mama" te gaan. Kan ze niet met Jongerentravel ofzo gaan? Die doen leuke groepsreizen ![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Malta? Corsica?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Nee te ver denk ik, trouwens zie dat ze me nog kennen op Corsica.
![]()
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Ergens in Catalonië tegen Barcelona?
Kan zij't stad gaan bezoeken, en kunt gij doen wat ge wilt doen.
![]() |
#8 |
|
![]() Barcelona is een goed idee, maar ik moet overal mee naartoe gaan hoor ze is tenslotte maar juist 14.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk soort musea wil ze bezoeken?
![]() |
#10 |
|
![]() Ze heeft toevallig een lijstje voor Londen gemaakt:
Dag 1 Naar Kings Cross platform 9 3/4 (Harry Potter) Hotel St. Giles Middageten Naar Big Ben en Palace of Westminster Naar London Eye Avondeten en naar hotel Dag 2; ontbijt Naar Oxford street met bus Lunch Naar Harrods Gaan eten Naar hotel Dag 3 Ontbijt Naar Buckingham palace en Garden Middagmaal Legermuseum Avondeten en terugreis Voila haar reisplan om naar Londen te gaan.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er nog plaats is voor een bezoekje aan de Belfast willen mijn echtgenote en ik haar wel meenemen voor zo'n weekend. moet u zich daar niet mee bezighouden.
Niet panikeren, we zouden ook mijn neefje en nichtje meenemen dan.
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Och, geniet daarvan. Voor't zelfde geld wil ze volgend jaar of het jaar daarna niet meer mee.
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 19 april 2019 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Ja die halfzus dat is een echte hoor, die moest geen foto's fotoshoppen om iets te bewijzen, ze leefde ginder van haar tekeningen en aquarellen, maar ja in tegenstelling tot ons bemmeke heeft die van ons een bachelor opleiding kunst gevolgd en kon op die manier haar reis betalen.
![]()
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor citytrips kan ik de eerder gedane suggestie bijtreden : Barcelona is echt de moeite. Berlijn is ook fantastisch. Krakau ook. En heel betaalbaar trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]() PS. Ik was zeventien stak mijn duimpje omhoog richting Parijs en twaalf uur later stond ik daar aan de Moulin Rouge, zonder geld, paspoort zelfs geen proper onderbroekje, ik hoop dat ze niet aard naar mij in die zaken.
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 19 april 2019 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Marseille!! Uw dochter content omdat ze in een stad zit, jij content omdat je aan de Middellandse zee zit. Leuk stadje, veel kleiner en rustiger dan Parijs en zo van die dingen. Met leukje pleintjes waar je onder de platanen heelder dagen kan zitten pintelieren terwijl uw dochter de musea afschuimt.
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |