![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk iemand met gezond verstand.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben wij hier reeds geen post over gehad, dat dateert toch al wat...
![]()
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar als hem iemand vraagt met dubbele nationaliteit om hem/haar te verdedigen als ze hem/haar de dubbele nationaliteit zouden afnemen en hij/zij heeft genoeg sollen staat hij als eerste klaar om ze te verdedigen.
Advocaten het grootste gespuis dat rondloopt op deze wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Iedereen gelijk voor de wet…. De hypocriete dubbele nationaliteit is duidelijk NIET iedereen gelijk voor de wet.
Hoe kan onze rechtspraak dan correct zijn als sommigen in de rechtszaal kunnen verwijzen naar wetten en regels in hun thuisland voor sommige zaken als verdediging. Dus afschaffen die hypocriete sjoemel dubbele nationaliteit. Want alleen daar voor dient het, om te sjoemelen en wetten en regels te omzeilen waar de alleen één Belgische nationaliteit bezitters zich moeten aan houden. Dus afschaffen die hypocriete sjoemel dubbele nationaliteit. Zodat Iedereen die echt gelijk voor de wet is = de een Belgische nationaliteit bezitters kunnen kiezen in dit land wat er moet gebeuren! En we ons niet hoeven te laten beïnvloeden door wetten,regels, gebruiken of toestanden uit het buitenland.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() afschaffen die handel
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben eigenlijk blij dat Vermassen er op inspeelde want hoe dikwijls schreef ik op forum dezes al niet dat men dat best zou afschaffen die dubbele nationaliteit.
Komt er dan ééntje van de groenen in de problemen, Almaci?
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Och; er wordt hier zoveel geschreven op dit forum dat niet gelezen wordt. Ik heb dat ook al gemerkt. Welkom in de club. Jij bent er bij. Ooit hoop ik wel dat ik Almaci eens zie buikdansen. Dan leerden we nog wat over de cultuur van de grote zandbak. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 30 april 2019 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zie je Universalia. Er zijn twee mogelijkheden op dit forum. Ofwel schrijf je iets waarmee je in een ruzie kan uitlokken ofwel krijg je geen reactie en hebben ze niks gemerkt of gezien. Kopje wegdraaien. Typisch voor Vlamingen. Weet dat reeds van vroeger op het werk. Heb je een meningsverschil met een Franstalige dan krijg je ze allemaal op uw nek en zie je de "flamands" zich bukken of onder de tafel kruipen. En dan heb je nog geluk dat ze niet klaar staan om een mes in uw rug te steken. Een groot bakkes; dat wel. Maar als het er serieus aan toe gaat zijn het toch zo'n kleine mensjes. Hier en daar natuurlijk een uitzondering maar die zal dat wel afleren met de tijd van jaren. Trouwens ruzie en ambras lost nooit iets op. Het is een bezigheidstherapie om stoom af te laten. Dit forum zit vol van mensen die niks durven zeggen in het parlement en hier komen om te re(a)geren. Typisch! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik draai mij al weg als die op TV komt of ik verslik mij haast in mijn soep. ![]() p.s. Laat buikdansen één van de walgelijkste dansen zijn die er bestaan.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 mei 2019 om 09:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij gaat het niet om ruzie uit te lokken want dan denk ik dat men niet goed bezig is. Een discussie aangaan kan al wel eens uit de hand lopen maar dat zijn we al wel gewoon dacht ik. ![]() Ik eis ook van niemand dat men zich aansluit of voor akkoord gaat met de teksten die ik schrijf want dat zou overdreven zijn in bepaalde gevallen. Ik lees gewoon graag de reacties, soms leer ik er wel wat met bij (geen politicus zijnde) of moet ik mijn stelling herbekijken bij sommige onderwerpen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 mei 2019 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb er reeds een al te lang leven opzitten. Mijn stelling moet ik niet meer herbekijken. Ik weet hoe het in mekaar zit. Ik ben van kleinsaf gedegradeert door eerlijke politiekers (sic) tot een tweederangsburger. Al die room pakt dus niet meer op mij. Ik zie wat ik zie en kan nadenken. En dat volstaat. En al die mooipraters kunnen voor mijn part de bezemwagen in. Ik ben er reeds jaren op uitgekeken. Toch simpel niet waar? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enige jaren geleden had een partij als leuze "mensen zijn belangrijk" Voor de meeste politici zijn mensen belangrijk op de dag v.d. verkiezingen tussen 8u en 13 u. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dubbele nationaliteit volgt/volgde niet altijd uit het Belgische recht. (ouder artikel de dato 2016)
In die periode wilde Francken weten met zen hoevelen ze eigenlijk waren zij die een dubbele nationaliteit met zich meedragen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 mei 2019 om 08:03. |
|||
![]() |
![]() |