![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Bedoelen ze dit met respect hebben voor elkaar? Tijdens een bijeenkomst van vijftig imams over de vrijheid van meningsuiting weigerde een imam, die niet eens Nederlands sprak, minister Verdonk de hand te schudden. Mocht niet van z’n geloof, volgens hem. Weer een bewijs dat dit hele 'geloof' niet deugt.
![]() Verdonk liet zich niet van de wijs brengen. “Dus u wilt mij geen hand geven? Nou, dan is er nog een hoop te doen". Te beginnen met deze baardaap het land uit te flikkeren...
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Typisch. Dat stukje pretentie is waarschijnlijk weer op onze Westerse belastingscenten hier en voor wat te doen? Onze vooroordelen te bevestigen zekers...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BEwijs en reden genoeg om deze man hier niet meer toe te laten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Die man mag inderdaad direkt de vlieger op, of verplicht worden de taal te leren en zich in te burgeren. Wat een voorbeeld geeft zo een pipo eigenlijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Leuke reactie gelezen op een Nederlands forum: Als ik Rita was geweest had ik die lul meteen een klapzoen recht op de bek gegeven en er bij gezegd dat dat heel gewoon is in het "geloof" van Nederland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Respect is bilateraal! Wat deze kakmadam presteerde is op subtiele (?) wijze haar zelfverklaarde superioriteit tentoon te spreiden. Alsof het hypocriete handjesschudden het hoogste goed in onze maatschappij is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
______________________ Een ervaring is niet iets dat je overkomt, een ervaring is iets dat uit je komt. De Openbaringen van Flippend Rund, 637 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan kwekt hij nog over bilateraal respect. Waar zat het respect van die islamitische baardprimaat? Alsof die achterlijke Allah-tradities het hoogste goed in onze maatschappij zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() ![]() Boeiend die meningsverschillen......
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Vreemdeling
|
![]() waarschijnlijk dacht ie dat hij door het aanraken
![]() ![]() ![]() trouwens niet alle imams zijn zulke eikels , paar dagen geleden nog eentje in Terzaken over de dreigbrief die naar mijn mening perfect zijn taak vervult in onze multiculturele maatschappij!!!!!!!!!!!!! Dus hou buitenlandse (wat zij zijn degenen die fundamentalistisch zijn) buiten en steun onze eigen imams |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |