![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaams Belang dient klacht in tegen Laurette Onkelinx.
Citaat:
Van de dame haar kant zijn we het met zen allen wel gewoon dat ze *blablabla* doet wanneer het haar ook maar past. Kondigde zij een tijdje geleden niet aan dat ze stopte met de actieve politiek einde 2019 wel. Ik denk dat niemand haar zal missen op enkelen na misschien? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onkelinx geshockeerd door uitnodiging Vlaams Belang.
Citaat:
Maar bepaalde mensen schroeven het geheel weer ten top. Citaat:
Het is wel duidelijk wie allemaal van 'leer' trekken na de uitnodiging: Onkelinx (haar echtgenoot) en ook Rudi Vervoort (PS), ontslagnemend Brussels minister-president die het nog even snel weten op te draaien. Wat een sukkels denk je dan. In dit geval mag er zelfs géén steen gegooid worden naar de Koning want die heeft gedaan wat hij moest doen. (Ik dacht eerst dat de Koning het niet zou gedaan hebben) Wat uiteindelijk uit de 'bus' zal komen na al de gesprekken dat valt nog even af te wachten. Wordt vervolgd ... ![]() Haar echtgenoot, Marc Uytendaele, mijnheer Laurette Onkelinx, scherp voor Zweedse coalitie, heeft altijd op alles wel kritiek gehad. Zelfs toen al ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 mei 2019 om 19:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Koning heeft gewoon zijn job op een neutrale manier gedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kloefkapper Van Tuitendale, partner van Onkeldinges, hanteert een alternatieve definitie van cordon sanitaire.
Hebben de Franstalige partijen de tekst van de groene oelewapper destijds mee ondertekend?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar daarvoor zullen we wel niet op de Belgische media kunnen rekenen zeker... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De half Algerijnse voert het nog wat meer op.
Onkelinx blijft bij haar woorden. Citaat:
Negativisme, nihilisme, ongepast geblaat, het reflecteren van haar eigen frustraties naar anderen toe dat is haar met de paplepel ingegoten geweest denk ik.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zij is een goed symbool van de totale onzinnige corruptheid van la Belgique... Steeds weer en opnieuw op haar achterste poten staan tegen zogenaamd racisme, terwijl zelfs haar mond niet kunnen opentrekken zonder zuiver racistische en totaal onverdraagzame haatpraat tegen de Vlamingen te uiten... Zogezegd voor de armen uitkomen en zichzelf tot queen van hen uitroepen waarij alle anderen vertegenwoordigers op dat debat over dat onderwerp hun mond moesten houden en toen de Vlaamse vertegenwoordigers dan voorstelden om effectief de echte armen te helpen en het probleem zo de wereld uit te helpen, verontwaardigd dit afwijzen want dan zouden we werken aan een duale samenleving... Wat wil zeggen dat ze weigerde haar eigen dure wedde en geschoemel en dat van de vele politieke vriendjes op te geven, want belangrijker dan werkelijk de armen ter hulp te komen... Zij verkoos dus zich bij de rijken te voegen, zelfs als ze dat moest doen op de rug van de armen... Laatst gewijzigd door marie daenen : 30 mei 2019 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat ze parlementair nog altijd onschendbaar is en dat kan nog 540 dagen aanslepen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou er eigenlijk vooral mee moeten lachen, met die reacties uit de PS hoek en bij uitbreiding uit Wallobrux. Het zijn niet meer dan stuiptrekkingen van een bende profiteurs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien als ze niet meer onschendbaar zou zijn weet zij toch dat zij voor de franstalige rechtbank kan kiezen en de francofonie heeft heel andere ideeën over racisme.. zoals o.a. dat de Vlamingen uitmaken gewoon hoort bij goed fatsoen in la Belgique... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Maar wel profiteurs die door dik en dun beschermd worden door het Belgische établissement...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Blijkbaar heeft Onckelincx er moeite mee dat een Vorst zich vergewaardigd om met Vlamingen te spreken. Je ontvangt toch geen klootjesvolk .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar wél, hé. Ze is immers verkozen geraakt, minister geweest, en getrouwd.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() En de schijnheiligheid straalt uit alle poriën van haar gezicht; vooral als ze lacht. Het ligt er zo huizenhoog op en ik verwonder mij er altijd over dat andere mensen dat blijkbaar niet zien...
Laatst gewijzigd door marie daenen : 30 mei 2019 om 13:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat bedoel je daarmee ? Wie behalve de blokkers zelf zegt NIET dat het een bende racisten zijn sinds pakweg 1992 ? Waarom dan nu zo hypocriet doen daarover ? |
|
![]() |
![]() |