![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Vervroegde verkiezingen? | |||
Neen |
![]() ![]() ![]() |
17 | 42,50% |
Ja |
![]() ![]() ![]() |
16 | 40,00% |
Ik weet nog iets anders. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 17,50% |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Michel buigt niet, blijkbaar ... Hoe gaat dat uitdraaien?
http://www.standaard.be/cnt/dmf20181119_03961398 titel: Michel tekent VN-akkoord Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 20 november 2018 om 06:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je denkt dat uw Wevertje de regering zal laten vallen?
![]() De staatssecretaris voor Asiel mag mee. Hij kan de valiezen van Michel dragen’, merkte een hoge regeringsbron op. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Michel tekent VN-akkoord
Citaat:
Zie of lees ook.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of héél die heisa op vervroegde verkiezingen zou kunnen uitdraaien dat lijkt mij twijfelachtig maar "zeg nooit, nooit" ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 november 2018 om 06:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is Michel op de valreep nog gelukt om de N-VA de strop rond de nek te leggen. Wedden dat Michel niet lang zal hoeven te wachten op de royale eretitel van minister van staat?
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst de Rafales en nu dit. Charles loopt braaf aan het handje van Manu. Laat ons hopen dat de regering valt.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 20 november 2018 om 09:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds de uitschuiver van Alexander Decroo een paar jaar geleden weet iedereen in politiek België wat het lot van stekkertrekkers is. En inhoudelijk : geen enkele partij is zo zot dat zij haar eigen lot in de weegschaal legt omwille van een principiële en niet bindende tekst die met of zonder de handtekening van België toch internationaal gewoon goedgekeurd zal worden. De enige reden dat Francken pas nu met bezwaar afkomt op een tekst die hij al veel langer kent is de politieke concurrentie van uiterst rechts wat counteren en blokkeren. N-VA maakt gewoon de politieke analyse dat het voor zichzelf beter is om zich te distantiëren van die tekst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Ik hoop ook dat dit onding van een regering valt.
Veel beloven, weinig doen. Begroting is nog steeds een puinhoop. Laatst gewijzigd door Tavek : 20 november 2018 om 09:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Madame soleil heeft gesproken.
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Macron zal dit moeten ontmijnen, en nog iets uitdrukkelijker dan hij gisteren al gedeeltelijk deed.
Laatst gewijzigd door Anna List : 20 november 2018 om 09:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezichtsverlies voor N-VA of voor premier?
Volgens mij voor de premier maar daar zal waarschijnlijk niet iedereen het met eens zijn. ![]() Tijd om de premier opzij te schuiven?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 november 2018 om 09:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() De vraag die NVA zich nu stelt is simpel: heeft ze baat bij het laten vallen van de regering ?
Ik vermoed dat er nu volop gepeild wordt naar dat migratiepact binnen de vlaamse bevolking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wellicht is N-VA meer gebaat met de gele hesjes, als ze die golf kunnen laten overwaaien is dat een veel gunstiger verkiezingsthema voor N-VA. Laatst gewijzigd door Anna List : 20 november 2018 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie de "democratische" partijen al denken: hoe meer stemmen de kloothommels van de N-VA verliezen aan het BLOK, hoe liever we het hebben.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 20 november 2018 om 10:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben benieuwd....
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
laat hij begaan dan verliest hij aan VB, en benadrukt hij het thema dan verliest hij ook aan VB. rap een ander onderwerp is de enige optie. best zelf die gele hesjes boven halen en het over taxen gaan hebben of zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De veiligheid van de staat moet Michel onschadelijk maken of het leger moet een staatsgreep plegen.
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groen moet verboden worden zoals men vroeger de NSDAP had moeten verbieden. De EU en de VN moeten worden ontbonden.