![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() EVs zijn duurzame deelauto's, ook een Tesla.
Zelfs zijn eigen Tesla. Particulier autodelen, wat denken jullie ervan? Auto's staan in het algemeen 95% van hun tijd gewoon stil, autodelen verandert dat cijfer. Eerlijk gezegd, moest ik (of beter wij) nu een Tesla hebben zou ik het niet doen. Wij rijden nog net teveel dagelijks auto. Maar moesten we een hoop zonnepanelen hebben, en een thuisbatterij en op bepaalde dagen stroom in overschot, zal ik wslk wel anders denken. Zeker als men zijn EV steeds minder nodig heeft, zou het te zot zijn die dagenlang in de garage te laten staan, dat zou (stroom)verspilling zijn, want met die stroom kan gereden worden. Vooral door mensen die ook niet dagelijks een auto nodig hebben, maar op regelmatige basis wel eentje goed kunnen gebruiken. Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 3 augustus 2019 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zeker geen wagen met de reputatie van brolwagen als Tesla. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() pssst Musk heeft de ADAC-testers allemaal omgekocht, hoogverraad in Duitsland. ![]() Steeds meer EV die thuis laden: de stinkende tankstations zijn eventueel de pineut. Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Micele : 4 augustus 2019 om 08:31. |
||||
![]() |
![]() |