![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De hitte is te overdreven.
Eigenlijk zit ik te wachten op de storm want meestal in onze landen na dat soort van hitte 'golven'. Mijn barometer was ofwel van slag want die ging naar veranderlijk. Ik denk dat de buren zullen gedacht hebben, den Uni heeft een zonneslag toen ze mij, heftig zwetende, de kuis zagen doen. ![]() Jamaja, dat moet ook gebeuren hé? Ik ben niet het zonneklopper type dat een héle dag ligt te bakken en wat huidkanker ligt te kweken. ![]() Tijd dat het gedaan is met die hitte. Het mag warm zijn maar dit is te overdreven. Ook is het opletten geblazen met watergebruik. Dan denk ik ok maar wie gaat er al mijn planten in de tuin betalen als die moesten 'sterven' wegens te weinig water? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Nog erger dan't weer is al dat geneut erover.
Ik vind het wel prima zo.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 25 juli 2019 om 10:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() p.s. De eerlijkheid gebiedt mij te schrijven: Ik kan daar echt niet tegen. Een reis naar een zuiders land bijvoorbeeld daar kan men mij echt geen plezier met doen. Wat ik naast die hitte ook niet echt goed begrijp is dat je in die hitte nog mensen ziet die heftig aan het roken zijn????? En dan nog dit: Drugsdealers Tomorrowland komen uit de hele wereld: 24 betrapte dealers, slechts één met Belgische nationaliteit. Seffens even tot bij de dokter lopen want ik denk dat ik bij dat even buiten komen om de krant te halen een zonneslag gekregen heb als toetje. Drijf ik weer over? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 juli 2019 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kon met uw kuis ook wachten tot zaterdag, dan is het 15°C frisser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat al jaren niet 'weersvoorspellingen'. Mother Nature heeft daar als enige de hand in. Hoe dikwijls zijn weersvoorspellingen al niet verkeerd geweest? Eigenlijk is dat wel straffe kost wat ik schreef want het eigenaardige is dat het mij niets doet, de kuis of een iets zwaarder werkje, uit te voeren in die hitte. En toch ben ik er géén fan van, raar toch of toch de zonneslag? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 juli 2019 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De standaardafwijking staat erbij genoteerd he (maar dat begrijpen de meeste niet). Hier die van waar ik woon: ![]() Alles wat in range is van die groene lijnjtes is mogelijk, het meest waarschijnlijke in het midden. Het zal dus een heel pak koeler worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaan we op vakantie dan hebben we liefst dat we nadien kunnen vertellen hoe ongelooflijk warm het ginder wel niet was. Maar als we thuis zitten met die temperaturen is het steen en been... 't Is warm ja, en dan?
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overigens ben ik van mening dat idioten die willen gaan slapen in de koelruimte van de Colruyt de toelating hiervoor zouden moeten krijgen.
Veldbedje Deur op slot 7 graden Slaapwel!
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ze betalen liever om van die temperaturen te genieten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toeval ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze namiddag zag ik in het park hierbij dat er meerdere mensen op hun strandzetel lagen onder de bomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() schijtwarmte
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik doe niks vandaag.
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onweer nadert boven Luik.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Joepie! Laat ze nu in Luik een stevig, knetterend onweer krijgen en laat daarna de regen naar ons komen zonder onweer
![]()
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|