![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Acht Brusselse jihadi’s verliezen nationaliteit.
Het topje van de 'ijsberg' zeg maar. Een goede zaak. ![]() Naast die 8 zijn er nog véél anderen die men best de Belgische nationaliteit laat verliezen/'afpakt'. Het is alvast een goed begin ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 juli 2020 om 08:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nog een paar tienduizend te gaan.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk eerder naar de 500 000.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het al niet meer zijn? (de 'slapende' cellen even meerekenen)
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 31 juli 2020 om 07:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is goed dat mensen waarvan juridisch bewezen is dat ze iets mispeuterd hebben de verkregen nationaliteit weer kunnen verliezen.Voor zover ik weet bestaat er geen mogelijkheid om iemand die GEBOREN is hier zijn nationaliteit af te pakken.Een(potentieel eigenlijk even erge-) oude maatregel om U DEFINITIEF uit uw burgerrechten te ontzetten (waardoor uw inderdaad op niks meer recht hebt en bijna niks meer mag)wordt vermoedelijk niet meer gebruikt......
....en zou op een veel breder "pallet" van veroordeelden kunnen toegepast worden dan die ex-jihadi's....Wie nog iets wil met zijn/haar leven moet het dan maar op een ander proberen..... ![]() Frustrerender(in mijn ogen dan) is dat het NOG STEEDS geen politieke hoofdlijn is om de dubbele nationaliteit voor Belgen te VERBIEDEN.....(met als enige uitzondering dubbele nationaliteit van EU-lidstaten natuurlijk....ach ja...) We hebben gezien hoe zelfs in deze covids tijden daarvan misbruik (ja....MISBRUIK) gemaakt is ... Laatst gewijzigd door kelt : 31 juli 2020 om 09:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We komen in de buurt van het kantelpunt. De zomer van 2020 is maar een proefballonnetje.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen greintje respekt voor "onze" landverraders !!
Als ze het in hun beloofde beter vinden , prima , daar blijven , en ons met rust laten , en achteraf nie' beginnen te melken als't fout loopt !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |