![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het heeft vroeger al eerder geweest dat de Belgische kust verfranste maar op huidig ogenblik zit het weer op een piekmoment.
Overal Franse bestuurders van wagens die de verkeersregels die van toepassing zijn zeker niet hoog in het vaandel weten te dragen. Een artikel de dato 30 december 2010 leerde al: "Te veel Waalse werklozen wonen aan de kust" De afbeelding dat is de 'Pol' die niet zolang geleden zijn sabel nog gestolen is geweest door enkele onverlaten (sans papiers/andere?) De 'Pol' staat in De Panne en daar is de verfransing 'terug' meer dan een feit. p.s. De Brusselse politie heeft een 29-jarige Fransman doodgeschoten, die hen na een achtervolging wilde aanrijden. Men zal de Politie weer de schuld geven. Maar is dat ook terecht: NEEN! Politie heeft volgens mij gedaan wat ze moesten doen, het ging trouwens om een achtervolging.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 augustus 2019 om 15:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er wordt altijd maar ingereden op de politie, maar er zijn nooit zelfs geen licht gekwetsten bij die agenten...
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had het draadje moeten splitsen merk ik want "Tripje tot aan de kust leerde dat de kust verfranst." daar ziet niemand een probleem.
![]() Het stond anders onder p.s. (post scriptum) Mea maxima culpa daar ook voor. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou denken dat men af en toe toch wel eens een agent zou raken als je er op inrijdt.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de politie een autobestuurder vraagt om te stoppen is dat soms zo vreselijk levensbedreigend of wat dan ook dat je "het recht" hebt 1) om die politieman straal te negeren en het af te bollen? Of nog beter, zoals in dit geval, 2) dat het een vorm van "zelfverdediging" zou zijn om effe op die politieman in te rijden?
Dat in het eerste geval de politie de achtervolging inzet en in het tweede geval het wapen gebruikt, is dat voor de o zo gevoelige poco-zieltjes "een brug te ver"??? Sorry, maar voor mij niet hoor. Die chauffeur heeft het gezocht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het uitje naar de 'kust ze' zelf was best leuk.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mouth and MacNeal How Do You Do 1972
|
![]() |
![]() |