![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gent is bewaakt door camera's gelijk fort knox tegenwoordig.
Niet voor uw veiligheid want als er 1 met een sacoche gaat lopen zien ze dat niet. Maar voor uw nr plaat. Nu krijg ik onlangs een bekeuring in de bus voor het binnenrijden van het gebied waar je vergunning voor nodig hebt. De camera had me geregistreerd. Echter ik mag daar rijden, ik heb 5 vergunningen om dat te mogen (5 he!) Enfin ik bel....elaba ik heb vergunning..wat nu weeral? Ze controleren....meneer het is in orde u moet niet betalen. Er zit een bug in het systeem blijkbaar. Ik vraag ...oke krijg ik daar bevestiging van ( in geval dat er nog bugs zijn in hun verder ontvangen) Nee dus, niks op papier, niks op e-mail . Ik moet hun vertrouwen op hun woord. Raar he? Pikken he.
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je kan er alleen maar bij winnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is de enige manier om hun aantal ambtenaren te kunnnen rechtvaardigen. Als hun systeem correct werkt, hebben ze geen postjes meer om hun vriendjes te plaatsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet toch wel gek zijn om nog naar Gent te gaan he?
|
![]() |
![]() |