![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds kort heeft youtube hun regels hevig aangepast .... in't voor- of nadeel van de bezoekers ??
Auteursrechtelijke bescherming , al hoor of zie je maar 1 seconde in een clipje , dit kan al voldoende zijn om een waarschuwing te krijgen , of zachtjes muziek of een TV op de achtergrond is zelfs een risico !! 3x Binnen 3 maanden een waarschuwing = definitieve een youtube ban !! Ik ben absoluut pro bescherming van muziek & films , maar toch vind ik dat ze hun eigen graf aan't delven zijn !! Zelfs je avatar kan al een probleem geven !! Wie bepaalt wat familievriendelijk is ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() En zeggen dat Google begonnen was met 2 anarchistjes in een garage.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nu een dik commerciëel bedrijf !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie maakt daar ook een login op, op Google of hun YT???
Servicevoorwaarden YT De regels gaan verder en verder ook de trackers & cookies stijgen in aantal.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 augustus 2019 om 19:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alleen Google/Youtube zijn aan veranderingen bezig ook Microsoft zit weer van alles te veranderen.
Na die laatste upgrade 1903 van Win 10 best alles eens nakijken wat u voordien aangepast hebt of proberen naar uw hand te zetten heeft. Genoeg sites die het 'aankaarten'. Is een test pc met Win 10 op hier maar ik denk dat het er één van de dagen volledig af gaat terug. Ik zal tranen met tuiten wenen als Win 7 geen ondersteuning meer krijgt in Januari 2020 dacht ik. Of gaan we voor Linux? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aanpassing van het youtube-regelement:
Citaat:
|
![]() |
![]() |