![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() https://www.hln.be/de-krant/syriegan...nnis~afce08d8/
Ze zijn er wel geraakt dat ze dan ook terug keren als ze kunnen, liefst niet. Na daar wat gemoord en verkracht te hebben vinden ze dat België hen nu maar moet terug komen halen en waarschijnlijk nog eten en onderdak geven ook. Ze pleegden daar hun misdaden, ze werden daar gevangen genomen, misschien best daar veroordelen nu maar de "helden" doen het in hun broek nu.
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. Laatst gewijzigd door lamenielachen : 21 oktober 2019 om 04:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Syrië strijders willen terug. Sorry voor de dubbelpost ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() inmiddels al hun 6e of 7e proces tegen de b-staat hoor...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien moet men die twee advocaatparasieten ook maar naar ginder sturen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Strak plan.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Met de steun van Vranckx en de BRT.
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() het telefoonnummer van Vranckx wordt wekelijks gepubliceerd in het IS parochiebladje denk ik.
Laatst gewijzigd door Anna List : 21 oktober 2019 om 05:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben de Duitsers geen Zyklon B meer op overschot?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik gelezen dat één van die advocaten een cd&v mandataris is?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het is toch zo simpel om teruggehaald te worden.
Ah ja, als ik dat kan, kan iedereen dat toch. https://www.vab.be/nl/pech-en-reisbi...s/reisbijstand .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij was fractievoorzitter voor cd&v in de vorige gemeenteraad van mijn stadje, maar is niet meer opgekomen bij de laatste verkiezingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() De Duitsers laten IS-weduwen gewoon terug toe in hun land.
Journaliste Jenan Moussa (de vrouw van Harald Doornbos) kreeg in Syrië de smartphone van ene Omaima Abdi in handen: een Duitse allochtone vrouw die naar het kalifaat was afgereisd en intussen veilig en wel terug in Hamburg zat met een "Ich habe es nicht gewusst" uitleg. https://mobile.twitter.com/jenanmous...91651860893702 Foto's van telefoon IS-weduwe gelekt: 'Dit toont het echte verhaal in het kalifaat' The lost Syria phone of German ISIS widow Omaima Abdi from Hamburg Sindsdien heeft het slome Duitse gerecht wel moeten reageren: ISIS propaganda chief's widow is arrested in Hamburg months after being exposed by her lost mobile phone containing pictures of Bin Laden birthday cake and 'jihadi Mumsnet' |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Met "wir haben es nicht gewüst" moeten ze niet afkomen, nog zij nog diegenen die ze terug halen.
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Als we ze eerst cremeren, kunnen we ze eventueel via DHL terughalen.
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als we ze toch moeten terug nemen steken we ze in de kolenmijnen bij de andere ratten.
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Al die willen te Syrie vechten
moeten mannen met baarden zijn Ali, Yusuf en Marouf die hebben baarden zij strijden mee |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er in België nog iemand een terrorist wil terughalen verdient hij met een kilo TATP in zijn hol op de barbecue gelegd te worden.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160813_02424214
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet het met een limousine zijn?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter