![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VA past voor verjaardagsfeest prinses Elisabeth
De collectieve afwezigheid zou geen partijbeslissing zijn. Het gaat hier om een privé-evenement. Elke excellentie kon individueel beslissen om al dan niet te gaan. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu maar roepen dat ze niet een glaasje Champagne gaan drinken op het paleis. Hoe blind kan je zijn...... Laatst gewijzigd door Henri1 : 25 oktober 2019 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarschijnlijk door de Kris zijn rijverbod...
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Over wie heb je het; de francofonie met de Vlaamse overlopers???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat het palais de Laeken maar stikken. Zo hoor ik het graag.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
>> T’ja ze doen toch openlijk mee met de verkiezingen waaruit het hier bovenstaande voor al wie aan de verkiezing deelneemt, verkozen word enz. van toepassing is. Eveneens doen ze consequent wat ze steeds openlijk stelen: dat ze niets zien in een koning en hun entourage. Nuchtere politieke stelling. Een duidelijke hekelige stelling dat hen bij veel oudere landgenoten niet geliefd maakt overigens! Bedenking: Om kiesvee te winnen zouden veel politieke partijen zaken die hen stemmen zouden kunnen kosten zoveel mogelijk verborgen houden. bv: zoals Extreem links Groen hun extreem links zijn steeds onder groen camouflage net verbergt! Waardoor om het in Uw woorden te laten >>> En nu maar roepen dat ze niet een glaasje Champagne gaan drinken op het paleis. mij gerechtvaardigd lijkt. U schreef: Hoe blind kan je zijn...... Hoe blind bent U eigenlijk??? Want ik zie dat ze allemaal (NVA leden) zonder uitzondering doen wat ze zeggen en niet aanwezig zijn op een privé feest voor de jarige Prinses ( wat de prinses overigens als mens zeker gegund word) Wat van andere niet altijd vastgesteld kan worden , als er glaasjes champagne enz. gesnoept kunnen worden met veel beeld publiciteit op TV en in de pers er bovenop.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 25 oktober 2019 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Grof... de monarchie bestaat nog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kris wou met Suske komen.
Filip heeft dan met BDW gebeld. Die besliste dat als Suske niet mocht komen er niemand zou gaan.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 25 oktober 2019 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Noot: en vergis u niet...ook PS heeft geen nood meer aan een federale regering. De financiering van Wallonië loopt automatisch af, en ze beseffen wel dat er aan Vlaamse zijde te weinig partijen zijn die daar nog op gaan terugkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Automatisch: hoe zit dat juist in elkaar ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zoudt gij als Waal beter over zwijgen.
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Schaam je je niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Walen hangen niet aan de uier. Het is interpersoonlijke solidariteit. Ik ben er vrij zeker van dat de Waalse industrieel die woont in Lasne heel solidair is met vlaams voetvolk uit Mechelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() PS ik noem anderen zelden dom. Ik zeg wel dat IQ een schaars goed is waarvan de meessten toch denken er zelf genoeg van te bezitten... Laatst gewijzigd door Anna List : 25 oktober 2019 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |