![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Recent in Vlaanderen een job gedaan ; o.a. bij een inpakafdeling geweest. Veel Congolezen.
Tot mijn hele stomme verbazing wilde ze (Afrikanen) de lopende band zo hard mogelijk zetten en juichten een half uur voor tijd dat dat ze hun target hadden gehaald — waar ze overigens niets extra voor betaald kregen. Wat een enorm verschil met hun hun Amerikaanse en Caraibische broeders. Deze club vertikt het om te werken en saboteren bij de vleet omdat in hun ogen dergelijk werk slavenarbeid is. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 29 oktober 2019 om 06:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan waren die 2 hoogstwaarschijnlijk illegalen uit Haïti.
Zo heb ik op Curaçao 4 negers zien slapen in een compound tuin en 1 neger hard zien werken in dezelfde tuin — betrof een illegale Jamaicaan. Misschien uitgeslapen in Jamaica nadat hij slapend zijn geld verkreeg terwijl zijn Haitiaanse collega's voor hem zijn klusje opknapten? Laatst gewijzigd door Frankenstein : 29 oktober 2019 om 11:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ik snap jullie reacties niet zo goed.
telkens ik in de Caraïben kom, denk ik, ze hebben dat hier allemaal goed bekeken en goed voor mekaar. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De onderliggende reden dat als je je eigen problemen laat uiten zeer not done is. En dat lachend iemand een mes in zijn / haar steken gewoon doodnormaal is. Namelijk het elkaar het zo moeilijk mogelijk maken in het werk, en dus met geld verdienen, lijkt wel de norm bij negers in de Amerika's. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 29 oktober 2019 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Monkey see monkey do.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |