![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van 130 naar 100, terwijl net die partij dat een jaar of tien geleden zo graag zag verhoogd zien.
Want: rijden we trager, dan lossen we het stikstofprobleem op en redden we duizenden jobs in de bouwsector. Vrijdag weten we of het ook écht gaat gebeuren.
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit heeft geen reet met milieu te maken !!
Ik ga hier eerlijk over zijn , voor sommige zou ik zelfs dit prima vinden , ze hebben schijt aan de verkeersregels , zo zullen nog meer moeten betalen , of zelfs rapper hun rijbewijs kwijt !! ![]() Raak hun portemonnee , sommige zullen het dan nog niet leren !! Ik ken zo 1 geval , die gaat niet akkoord , en die vindt het beste protest , de wet telkens overtreden !! Het protest heeft die al veel gekost !! ![]() En .... euh .... die blijft maar protesteren !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raar toch dat tot voor kort dat stikstofprobleem niet leek te bestaan in NL.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er geldtekort is ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vwala
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Das overal zo zeker
![]() ![]()
![]() |
![]() |