![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik realiseer mij dat dit artikel te lang is voor de doorsnee forumgebruiker, maar de betere raad ik aan om alles te lezen. Eens er aan begonnen wordt gaat de rest trouwens vanzelf wegens controversieel maar bere-interessant. Ik hoop dat er op de inhoud gereageerd wordt ipv alles weg te wuiven wegens niet aansluitend bij hetgeen de "kwaliteitsmedia" er ons proberen in te drammen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 18 december 2019 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat kan en dat mag niet omdat juist die Belgische schroothoop enorme winsten betekent voor de maffia die achter elke openbare regering de touwtjes in handen houdt... Hun doel... nog zo veel en zo vlug mogelijk het geld, alle geld uit la Belgique, en dan vooral Vlaanderen waar het zit, wegtrekken om dat geld, elders, waar het veel meer opbrengt dan in dit verkommerende land, te gaan investeren en zich zo nog meer mee te verrijken... Waarom die ongecontroleerde immigratie??? Alsof dat een ander doel zou hebben; maar hier dan op Europese schaal... Het is al lang gezegd dat la Belgique Europa in het klein is en vreemd genoeg begint het er inderdaad openlijk meer en meer naar uit te zien... Ten andere wat zou anders het doel zijn van heel die plotse klimaat hetse... Europa verarmen om met het Europese binnengehaalde geld elders een nieuwe winstgevende maatschappij op te richten... Laatst gewijzigd door marie daenen : 18 december 2019 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() het is niet te lezen, om de andere zin in vet heeft de al slechte tekst niet geholpen, vermoed ik
ben 25% ver geraakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het bevestigd alleszins de houding van De Gucht wat betreft Vlaanderen-Belgie. Eén van de weinig Belgische politici die de waarheid over het Belgische gegeven durft zeggen, dat het vroeg of laat zal stoppen en dat Belgie geen meerwaarde heeft voor Vlaanderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sterk artikel trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En je weet dat ik niet snel bloemetjes geef aan Siegfried Bracke. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi geschreven van sos Bracke, eerlijk is eerlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uw hoop is te moeilijk. Begrijpend lezen en analiseren is teveel gevraagd. Maar troost U. Ik heb ook al dikwijls tevergeefs gehoopt. Basta! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Samenvatting
Belgien + Belgique + België = BELZIEK
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben nooit een fan geweest van Bracke, maar eerlijk is eerlijk. Zijn analyse vinden we in geen énkele "kwaliteitskrant", en horen we van geen enkele wetstraatwatcher, maar niemand kan ontkennen dat ze geloofwaardiger is dan hetgeen we dagelijks krijgen voorgeschoteld door regimeslaven. Hendrik Vuye is nog iemand die een heel andere klok laat luiden dan het "traditionele" klokkengelui waar we dag na dag mee worden gehersenspoeld.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 18 december 2019 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Titel: Na het journaal volgt het nieuws.
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er komt geen nieuwe federale regering meer . Enkel een nieuw ontdekte gigantische oliebron in Wallonië kan dit land nog redden. Quod Non ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig was er zijn moeder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, zoals ik opmerkte, het is zowat de enige politieker in Belgie die durft zeggen dat Belgie geen meerwaarde heeft voor Vlaanderen en dat Belgie sowieso zal stoppen vroeg of laat.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() daar valt weinig over te zeggen hé, die is er boenk op.
al begrijp ik niet waarom hij nieuwe verkiezingen zo ongunstig bejegent, dat is een beetje tegenstrijdig aan zijn eigen logica. tenzij hij echt België wil redden nog. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nieuwe verkiezingen zullen de blokkering enkel duidelijker maken ipv van ze op te lossen.
![]() |