![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Pas gehoord van iemand uit het 'jongerenmilieu',
blijkbaar hebben +16 jarigen een nieuwe leuke bijverdienste. Ze vinden 10 EUR en verliezen een pakje sigaretten. Staf. |
![]() |
#2 |
|
![]() "Staf." <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Pas gehoord van iemand uit het 'jongerenmilieu', > blijkbaar hebben +16 jarigen een nieuwe leuke bijverdienste. > Ze vinden 10 EUR en verliezen een pakje sigaretten. > > Staf. --------------------------------------------- hopelijk is dat bericht niet waar ! ! als ik in een winkel sta en neven mij vraagt een jongere voor een pakje te kopen in zijn plaats wel ik zal het ZEKER doen.! en voor de gewone prijs Let op ik ben 64 jaar, en al 2 jaar gestopt, maar dat doet niets ter zake. het is de wet die dom is en door imbicielen gemaakt. en de automaten dan ? ? ? Even heb ik gedacht dat die wet door Bertje was voorgesteld, maar dat kon niet - Bertje is nog dommer hub |
![]() |
#3 |
|
![]() On Thu, 02 Dec 2004 20:30:50 GMT, "gustaaf" <[email protected]>
wrote: > >"Staf." <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> Pas gehoord van iemand uit het 'jongerenmilieu', >> blijkbaar hebben +16 jarigen een nieuwe leuke bijverdienste. >> Ze vinden 10 EUR en verliezen een pakje sigaretten. >> >> Staf. >--------------------------------------------- >hopelijk is dat bericht niet waar ! ! > >als ik in een winkel sta en neven mij vraagt een jongere voor een pakje >te kopen in zijn plaats wel ik zal het ZEKER doen.! >en voor de gewone prijs >Let op ik ben 64 jaar, en al 2 jaar gestopt, maar dat doet niets >ter zake. Waarom doet dat niets ter zake ? Ik zou denken dat iemand die gestopt is zeker niet zou meehelpen om jongeren die nog gemakkelijk kunnen stoppen aan sigaretten te helpen. Anne >hub > |
![]() |
#4 |
|
![]() "gustaaf" <[email protected]> openbaarde de samenleving al dan niet
correctsgewijs in news:[email protected]: > > "Staf." <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Pas gehoord van iemand uit het 'jongerenmilieu', >> blijkbaar hebben +16 jarigen een nieuwe leuke bijverdienste. >> Ze vinden 10 EUR en verliezen een pakje sigaretten. >> >> Staf. > --------------------------------------------- > hopelijk is dat bericht niet waar ! ! > > Let op ik ben 64 jaar, en al 2 jaar gestopt, maar dat doet niets > ter zake. Hoe doe je dat toch man ? Wat is je geheim ? Waarom maken ze tabak niet 'gezond' ? Alles kan toch vandaag de dag ? Ik wil ook stoppen en zal met droefenis afscheid nemen van mijn jarenlange pakje milde shag :'-( |
![]() |
#5 |
|
![]() >Waarom maken ze tabak niet 'gezond' ?
>Alles kan toch vandaag de dag ? Er zijn verslaafden die er een joint van maken. Die verslaafden beweren dan dat joints minder schadelijk zijn dan sigaretten. |
![]() |
#6 |
|
![]() On Thu, 02 Dec 2004 20:30:50 GMT, "gustaaf" <[email protected]>
wrote: > >als ik in een winkel sta en neven mij vraagt een jongere voor een pakje >te kopen in zijn plaats wel ik zal het ZEKER doen.! >en voor de gewone prijs >Let op ik ben 64 jaar, en al 2 jaar gestopt, maar dat doet niets >ter zake. >het is de wet die dom is en door imbicielen gemaakt. >en de automaten dan ? ? ? >Even heb ik gedacht dat die wet door Bertje was voorgesteld, >maar dat kon niet - Bertje is nog dommer >hub het is een slechte wet... iet wat verboden is wordt macho-gedrag. dat kan enkel verzonnen zijn door intelectueeel links gestoord gedrag :-) gr |
![]() |
#7 |
|
![]() Anne <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > > Waarom doet dat niets ter zake ? > Ik zou denken dat iemand die gestopt is zeker niet zou meehelpen om > jongeren die nog gemakkelijk kunnen stoppen aan sigaretten te helpen. aandeklen bij Phillip Morris? |
![]() |
#8 |
|
![]() In article <[email protected]> ,
[email protected] says... > Anne <[email protected]> wrote in > news:[email protected]: > > > > Waarom doet dat niets ter zake ? > > Ik zou denken dat iemand die gestopt is zeker niet zou meehelpen om > > jongeren die nog gemakkelijk kunnen stoppen aan sigaretten te helpen. > > aandeklen bij Phillip Morris? > -k en yep. Mooi rendement ook. Tom - Altria consument en aandeelhouder maar niet-roker - De Moor |
![]() |
#9 |
|
![]() "Frank <><>" <[email protected]> openbaarde de samenleving al
dan niet correctsgewijs in news:[email protected]: >>Waarom maken ze tabak niet 'gezond' ? >>Alles kan toch vandaag de dag ? > > Er zijn verslaafden die er een joint van maken. Die verslaafden > beweren dan dat joints minder schadelijk zijn dan sigaretten. Van mijn shag kun je alleszins geen joint maken. Wees gerust. -- VGQ |
![]() |
#10 |
|
![]() "Quasimodus" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Frank <><>" <[email protected]> openbaarde de samenleving > al > dan niet correctsgewijs in > news:[email protected]: > >>>Waarom maken ze tabak niet 'gezond' ? >>>Alles kan toch vandaag de dag ? >> >> Er zijn verslaafden die er een joint van maken. Die verslaafden >> beweren dan dat joints minder schadelijk zijn dan sigaretten. > > Van mijn shag kun je alleszins geen joint maken. > Wees gerust. > Waarom niet ? -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |