![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams-nationalistisch forum Vlaams-nationalistische thema's kunnen hier besproken worden. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Flanders Online is nu al een tijdje op het web, maar toch wilde ik nog wat commentaar.
url: http://www.flandersonline.org Flanders Online is een intiatief van het Vlaams Dienstencentrum, met de bedoeling Vlaanderen een positief imago te geven naar de buitenwereld toe. De teksten komen allemaal uit een 4-talig boekje "Vlaanderen, een goed bewaard geheim", dat je via de vvb (http://www.vvb.org) kan bestellen. Ikzelf heb de stek geprogrammeerd en deels de layout gemaakt. Als je dus enige opmerkingen hebt omtrent de gebruiksvriendelijkheid en werking van de site kan je die altijd aan mij richten. |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ik denk dat onze vrienden van het TAK er niet mee gaan kunnen lachen dat de url in het engels is, maar dat terzijde
![]() Mooie site, maar ik zou bvb op de starpagina de zinnetjes met "klik hier voor de pagina in het nederlands" in een ander kleurtje zetten, dat het meer opvalt dat het een link is En bij de pagina "wat met de koning" staat er dat enkel het vlaams blok voor de vlaamse republiek is.... wat natuurlijk ook niet klopt Laatst gewijzigd door vrijevlaming : 21 december 2004 om 09:17. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() Voor zover ik weet zijn de teksten geschreven voor de splitsing van de VU in N-VA en Spirit. Op een bepaalde pagina heb ik wel de partijen aangepast aan de nieuwe, maar het is moeilijk om alles up to date te houden. Het draait er vooral om om Vlaanderen een positief imago te geven, om buitenlanders wat informatie te geven omtrent onze regio. Voor een bezoeker zijn dit dus eerder details waar ze weinig aandacht aan besteden; voor ons natuurlijk niet.
Ik zal zien wat ik kan doen. Ik zal de links een ander kleurtje geven ![]() Ivm de taal: Het is een internationale stek, en mits Engels de meest gangbare taal is is er gekozen voor een Engelstalige URL. Moest het een webstek zijn voor Vlamingen of Nederlanders zou er natuurlijk een Nederlandstalige URL gebruikt worden. Laatst gewijzigd door instromaniac : 21 december 2004 om 13:22. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik begrijp U haat tegen de N-VA toch echt wel niet hoor. Kan U nu niet gewoon toegeven dat de N-VA de stemmen haalt bij Vlaams-nationalistische republikeinen en dat het Vlaams Belang dat doet door het migrantenstandpunt. En ja, waarschijnlijk is de overgrote meerderheid op dit forum (misschien zelfs allemaal) die sympathiseert met het Vlaams Belang overtuigd Vlaams-nationalist. Maar ik kan U verzekeren dat procentueel bekeken het aandeel republikeinse Vlaams-nationalisten bij de N-VA groter is dan bij het Vlaams Belang. Maar al bij al moeten we echt stoppen om elkaar proberen zwart te maken. En U zult gewoon moeten aanvaarden dat er nu (na de splitsing van de VU) buiten Uw partij nog een partij is die Vlaamse onafhankelijkheid nastreeft. Dus aub, laten we er allemaal mee ophouden elkaar aan te vallen. Samen staan we sterker. Ook al gebeurt dat in 2 afzonderlijke partijen. Laten we niet zo dom zijn om de Vlaamse Beweging nog meer te verdelen. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik wil jullie discussie niet verstoren maar je bent altijd vrij om over dit onderwerp een nieuw topic te starten zodat indien andere mensen hun zegje willen doen over de site het hier een beetje overzichtelijk blijft
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mooi initiatief!
#9 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Vlaams-nationalist : 23 december 2004 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Idd, leuk initiatief ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Misschien eens een halve borst en een blote bil proberen
![]()
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() Is Cleysters zo niet mooi genoeg misschien?
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Euhm... nee...
![]()
#14 |
|
![]() goedzo! En TAK zal daar niets op tegen hebben: je kan Vlaanderen nu eenmaal moeilijk éentalig nederlands internationaal gaan promoten..
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 25 december 2004 om 14:16. |
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |