![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit gaat niet over FFP2 maskers. Die dienen nu voorbehouden te worden tot artsen, zorgverleners,..
Dit gaat over hoe JIJ kan zorgen dat de epidemie gestopt wordt. https://www.umms.org/coronavirus/how-you-can-help/masks |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Houdt het trollen dan echt nooit op ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook in Vormingpluscentra ! "Wat we zelf doen, doen we beter"... Flanders Technology... Laatst gewijzigd door Boduo : 5 april 2020 om 21:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mensen die aan de kant staan verwijten ‘de anderen’ dat er over mondmaskers valse informatie verstrekt wordt.
Ik geef je hier de nodige informatie hoe je je medemensen kan beschermen door het dragen van mondmaskers. En dan zit ik te trollen? De link die ik gaf leert je hoe je een mondmasker kan maken. Als je dat doet ga je je medemensen beschermen. Kom later niet meer klagen vanaf de zijlijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Also: de China South Morning Post heeft een goed diy filmpje op yt: https://youtu.be/aNjpH5lBZ8w |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een uniek voorbeeld !!! Morgen begint mijn Heksie Perfeksie er aan. Hopelijk doet een Vlaams ziekenhuis ook zoiets want het Hong Kong filmpje is wel in het Engels uitgelegd. Bembem, bedankt !!! ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 5 april 2020 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() My pleasure
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik zou blij zijn als wij allemaal wat meer mondmaskers droegen.
Vergeet niet dat niet iedereen symptonen heeft en al zeker niet tijdens de incubatie periode (tot 14dagen). Eigenlijk is het een beetje jouw verantwoordelijk dat je anderen niet besmet. Want een mondmasker stopt de in de eerste plaats de verspreiding van de bron. En nee de beelden uit de media is niet hoe de meeste "covid" beleven, de meesten hebben een hoestje en merken het amper. Deze worden dan ook niet getest en zijn niet in de cijfers. (Net als ik toch al een aantal mensen ken die gewoon thuisquarantaine zonder test opgelegd hebben gekregen wegens niet echt zwaar ziek maar wel kleine symptonen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Vreemde keuze. Als het virus zich 'fantastisch goed door de bevolking propageert' beschermen deze DIY maskers jouw naasten niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel hoor. Voor de weinige contacten die we hebben tijdens die korte periode is dat goed genoeg.
Laatst gewijzigd door patrickve : 6 april 2020 om 09:21. |
![]() |
![]() |