![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() België weigert buitenlandse patiënten op te nemen.
Wel, dat lijkt mij een goed punt, dat waarschijnlijk uit welke hoek of kant tegenstand zou kunnen krijgen maar toch is het een goede zaak dat de bewoners die ons land rijk is eerst aan bod komen voor zorg daar zal men al meer dan werk genoeg met hebben in de zorgsector. Mijn respect gaat dan ook uit naar al die mensen die in de zorgsector werken artsen, verplegend personeel zelfs die mensen die op vrije basis hulp ,weten te bieden. Een applausje is op zijn plaats: ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 maart 2020 om 09:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Alles is relatief he. Als NVA zoiets zou beslist hebben dan was Blut und Boten niet veraf meer. De Godwinnekes zouden nogal de pan uit swingen.
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 26 maart 2020 om 09:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is dat ook geldig voor de paar honderdduizend asielzoekers en illegalen die hier vrij en blij rondhossen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom willen de Duitsers ze nu zelfs met (werkloze) cruiseschepen gaan halen.
https://www.wochenblick.at/sea-watch...iffen-abholen/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() eigen volk eerst
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() De boodschap van Wilmès is duidelijk, het ergste moet nog komen in Belgie, we gaan die capaciteit zelf nodig hebben
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wees gerust !
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot zover het sprookje dus.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[Pandareus]Fascisten, Neonazis, jaren 30, mestkevers[/Pandareus]
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Racisten, fascisten, neonazis.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 26 maart 2020 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Eigen volk eerst !
Wat EU ? Hoe Benelux ? Gaan Vlamingen op IC mogen in Bxl of Walbanië ? Met een gewezen FDF'er als premier lijkt me dat geen zekerheid... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VA heeft in deze niets te beslissen. Het is me dan ook een raadsel waarom u ze er percé moet bijsleuren.
|
![]() |
![]() |