![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom Rusland het valse verhaal verspreidt dat honderden Belgen corona kregen na groepsseks
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/04...desinformatie/ Wat nu ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit verhaal wordt verspreid door EUvsDisinfo. In o.a. Nederland maakte Timmermans deze site méér dan verdacht. Laatst gewijzigd door Boduo : 3 april 2020 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() https://www.theguardian.com/world/20...disinformation
Er zijn nog andere bronnen die berichten over desinformatie uit Rusland. Een zender maakte zelfs de parellel tss de huidige coronacrisis en de opiumoorlogen tss Engeland en China uit de 19e eeuw. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ken je het spreekwoord "two wrongs don't make a right"?
Indien niet, bevraagt u dan eens dit. Moest er een topic zijn over Amerikaanse desinformatie zou u dan ook de vraag stellen of Rusland dit nooit doet? Ik dacht het al. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 3 april 2020 om 14:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is een afleidingsmaneuver. De Duitsers vertelden allerlei desinformatie vóór & tijdens de wereldoorlogen. De Russen doen dat nu De Amerikanen ook: vb Vietnam, Irak, Three Islands,... Let wel, ik heb eigenlijk niets tegen de Amerikanen: ze hebben ons bevrijd v.d. moffen. Ik kom regelmatig in contact met Amerikanen en het zijn (bijna) altijd toffe gasten. Ik probeer alleen objectief te zijn. Laatst gewijzigd door Boduo : 3 april 2020 om 14:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grappig, mijn Russische contacten weten hoe de vork in de steel zit. En ja, het is mogelijk dat er hier en daar een paar "Belgen" besmet kunnen geraakt zijn door nogal losse intieme kontakten, al dan niet in groep, zien zij dat niet als de "normale" gang van zaken.
Nu moet ik wel toegeven, de Russen die ik ken zijn redelijk goed opgeleid. En de rest, meh, waarom daar wakker van liggen wat die geloven? Wij geloven onze overheid/media toch ook blindelings, of niet?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 3 april 2020 om 14:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Rusland heeft Hot Marijke ontdekt ????
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn ervaringen met Russen, Duitsers, Nederlanders, Zweden, Canadezen, Australiërs, VS burgers en zelfs Indiërs en Chinezen is dat diegene die ik ontmoet heb, allemaal creatieve, goed opgeleide, no nonsens mensen zijn die nog met hun handen kunnen werken ook. Maar misschien ,da's zoals ik al schreef, eigen aan de kringen waarin ik me begeef.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 4 april 2020 om 07:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() beuaaaark... hebben die russen zo weinig smaak ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Russische desinformatie is structureel, permanent en gericht en heeft ultiem de bedoeling om het fundament te beschadigen : het vertrouwen van de burgers in de EU. Het is een oorlog die nu al 12 jaar duurt en die -vooral- met informatie wordt gevoerd. Trap er niet in. Russische Krant Zavtra : " 380 Belgen kregen COVID19 na groepsseks. Belgie heeft de reputatie om het europese paradijs te zijn voor bierfestijnen en groepsseks" https://euvsdisinfo.eu/report/380-be...-of-group-sex/ Citaat:
|
||
![]() |
![]() |