![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Belgische voorraad “maskers” ter bescherming werd in 2015 verbrand om plaats te maken voor… VLUCHTELINGEN.
Fransoozerige site maar kom zou het???? Le stock de masques belge détruit «pour faire de la place» aux réfugiés. Citaat:
![]() Moet daar aandacht aan gegeven worden of plaatsen we dat bij de fake/hox berichten. Mocht het waar zijn dan is er wel iets serieus mis in dit landje. p.s. Ik stel mij steeds de vraag: mochten wij mensen zelf ooit op de vlucht moeten slagen uit ons land of dat wij elders ook zo goed ontvangen zullen worden, twijfelachtige zaak maar kom ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Weinig waarschijnlijk
opvang in 2015 vernietiging maskers in 2017
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik hoop dat het een hoax is.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het vernietigen van vervallen maskers in opslag bij het Blegische leger was al politiek gezeik sinds het begin van het hele corona gebleir.
Daar moet je geen azielig zoekersausje overgieten.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 6 april 2020 om 09:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ganse verhaal daarover staat vrij gedetailleerd in Het Nieuwsblad:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200405_04913848 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar denk niet dat dat wil zeggen dat er meer en meer nieuwkomers zijn; dat is enkel een hoax van racistische mensen die niet graag meer bruin op straat zouden zien..., want geeft nu toe andere gevolgen zijn er toch niet... Wie gelooft die mensen nog??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of kan het zijn dat een ander deel van la Belgique zijn ogen had laten vallen op die plaats??? Laatst gewijzigd door marie daenen : 6 april 2020 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |