![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Politieke uitspraken prins Filip Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen terecht i.v.m. de politieke uitspraken van prins Filip in het weekblad Story. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||||
Gouverneur
|
![]() forum VRTnieuws, heb de leukste er uit gehaald.... beter dan dit kán ik zelf niet!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door rodeo : 1 december 2004 om 16:14. |
||||
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() De prins wordt betaald om te zwijgen en lintjes te knippen. Daar moet hij zich bij houden. Hij heeft geen enkele democratische legitimiteit om deze uitspraken te doen over politieke tegenstanders.
Als toekomstige koning mag hij namelijk geen politieke voorkeur of mening uiten.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() wat een belachelijke redenering is dat nu weer , alsof er niemand nog met ons handelen .kijk naar oostenrijk daar is men toch ook mee blijven handelen nadat haider er aan de macht kwam.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() het werd hem ontfutseld tijdens "een zwak moment"
PS: NVA en consoorten werd niet vernoemd. Dat moet toch pijn doen?
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() HAHA! Een apart forumonderdeel voor dit! Prachtig!
![]()
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Er wordt daar (vrtnieuws.net) zwaar gecensureerd. Nog geen enkel van mijn inzendingen is verschenen !!!
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Ah dan is het geen censuur maar een overbelaste server want ik vermoed dat gij een andere mening hebt aangaande deze toch wel zeer brutale hoerenzoon. De geiteneuker die door inteelt en nepotisme vol eigenwaan denkt dat hij op zijn eentje de europese eenmaking gaat tegenhouden. Europa krijgt meer bevoegdheden, Vlaanderen eist meer bevoegdheden. Wallonië zal zijn 'solidariteit' via Europa mogen ontvangen. België is een relikwie dat samen met deze lulhannes die ooit denkt koning te worden dra enkel nog de geschiedenisboekjes zal vervuilen. Laat Fliep maar stamhoofd worden in Afrika dan kan hij zoals zijn grote voorbeeld ook mensen laten uitmoorden. Weg met de koning en zijn kleine schare xenofobe volgelingen. Het ancient regime heeft afgedaan, het nieuwe Europa is daar !! De oude families kunnen maar beter een stapje meer opzij zetten willen ze niet verpletterd worden !!! Neuk het notariaat en het koningshuis, schandvlekken uit lang vervloge tijden. Weg met het nationalisme. De wereld is daar !!
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe meer hij zijn mond opendoet hoe vlugger het gedaan zal zijn met Belgique.
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Of dit dan de juiste manier is om stemmers van het Vlaams belang terug te winnen,is nog maar de vraag! Steeds meer en meer mensen krijgen een degout van de huidige politiek van regeltjes en corrigerende maatregelen,ze moeten ook niet vergeten dat wij ons hier in den Belgique blauw betalen aan lasten en taksen en dat er de afgelopen jaren heel slecht bestuurt geweest is,en dat bijna alle nieuwe reglementen uitdraaien op meer betalen. Als dan iemand die leeft op de kap van de gemeenschap,via dotaties en voordelen ons nog eens komt vertellen hoe we ons moeten aanpassen aan zijn ideeen is voor vele mensen de maat vol. Behoorlijk bestuur is zowat het enige dat de kiezer zal aprecieeren om het tij te doen keren,en daar mankeert het juist aan. Meer werk Meer veiligheid Meer echt geloof in de politiek,door aanpak Minder beloften Minder gelieg Minder belastingen Minder regeltjes Durven uitkomen voor problemen Geen verstopte agenda's Geen manupilaties En vooral de mensen ernstig nemen,wat vanuit de Ivoren toren steeds minder en minder gebeurd. |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 | |