![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() als eurozone instort en KOOPKRACHT harde eurowaarde keldert met hyperinflatie erna dan krijgen wij gelijk ook een burgeroorlog in heel europa door ons DNA gestuurde HONGER Virus net als onderstaande apen nu doen door honger in thailand. Toeristen zijn nu weg en de apen krijgen geen eten meer dus vallen ze de steden aan.
mijn ex hindoevrouwtje heeft vaak keihard en agressief gevochten met mij om duur surinaams eten. Dus ik ken dit HONGER Oorlog probleem, ook zelf. HONGER klep is trigger voor (Corona) burgeroorlog. ------------------------------------ media 100 % citaat Bizarre apen-oorlog door coronavirus Video14 mrt. Honderden hongerige apen in Thailand komen de steden in op zoek naar eten. Normaal gesproken krijgen ze te eten van de toeristen, maar door het coronavirus zijn die nergens te bekennen. video te zien https://www.telegraaf.nl/video/18930...or-coronavirus |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Wat ben jij eigenlijk aan het smikkelen in je avatar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 16 april 2020 om 00:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |