![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In Antwerpen, Brussel en Luik blijven de kansenparels maar hun ding doen. Van sociale afstand of samenscholingsverbod is niet veel te merken.
Onderstaand filmpje doet mij denken aan de Planet of the Apes filmreeks. In de film was er ook een pandemie en de apen die de straten overnemen... https://twitter.com/vlbelang/status/1254805086209015808 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Harde aanpak en desnoods leger inzetten op moeilijke plaatsen zoals de Turnhoutsebaan in Borgerhout bijvoorbeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Zou je het erg vinden hier af en toe op een vraag te antwoorden, Max?
Ik weet wel dat je het druk heb en dat er altijd maar sites bijkomen, maar voor ons kan je toch een uitzondering maken? https://forum.politics.be/showthread.php?t=252915 Laatst gewijzigd door Another Jack : 28 april 2020 om 22:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() dit kan niet meer opgelost worden met gratis bananen
pure verwildering en compleet verlies
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat die jongens zich wat amuseren, ze gaan later voor ons pensioen zorgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
had ik nog niet gezien
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof er niet in dat die 'kansenparels' ooit voor onze pensioenen zullen zorgen. Ik denk dat ze nog liever een mes op de mensen hun keel zetten. Terugsturen en géén enkele meer toelaten zou dat een goed plan zijn in dezertijden? 'Kansenparels' krijgen nog steeds teveel voordelen ten opzichte van véél andere mensen, dat mag wel eens stoppen. (deportatie????) Misschien héél misschien zijn er wel 'kansenparels' die zich weten te gedragen naar de rules & regulations die wij met zen allen kennen en niet tot vervelens toe hun eigen ding willen opdringen aan anderen want daar gaat het hem uiteindelijk om, eigen ding opdringen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 april 2020 om 07:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Omdat ik eigenlijk de definitie van "kansenparel" niet kende heb ik het opgezocht:
samenstelling van kans zn en parel zn met het invoegsel -en- in de jaren 10 van de 21e eeuw in uiterst rechtse kringen gangbaar geworden sarcastische combinatie van twee termen die wel eens worden gebruikt door voorstanders van een ruimhartig toelatingsbeleid Zo, dat weten we dan ook weeral! Er is zelfs een synoniem zie ik: Cultuurverrijker Lang verhaal kort: "Planet of the apes" was hun tijd ver vooruit! ![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral heel creatief, en altijd op die monnie
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 april 2020 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat mij dan maar vuil liggen.
![]() Laatst gewijzigd door Skobelev : 29 april 2020 om 10:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En die kansenparels toch he. Corona of niet, ze blijven hun voeten afvegen aan onze wetten, onze gewoontes en onze cultuur. En links blijft dit soort schorremorrie en tuig van de richel verdedigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De schrik dat dan hun héle winkel instort misschien?¿
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 april 2020 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |